Νέο αναπτυξιακό πλάνο ανακοίνωσε η Yalcο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Νέο αναπτυξιακό πλάνο ανακοίνωσε η Yalcο
Το νέο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής της ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία παραγωγής και εμπορίου ειδών οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού Yalco.

Το νέο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής της ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία παραγωγής και εμπορίου ειδών οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού Yalco, με βασικούς πυλώνες την ενίσχυση της παραγωγής και των εξαγωγών, την περαιτέρω διείσδυσή της στον οικιακό εξοπλισμό και τον κλάδο του ξενοδοχειακού εξοπλισμού.

Η εταιρεία προχώρησε στον εξοπλισμό του εργοστασίου των Οινοφύτων με σύγχρονα μηχανήματα για την παραγωγή των προϊόντων της Fest. Παράλληλα, ανταποκρινόμενη στην τάση του customization, η Yalco υλοποιεί επενδύσεις και στην παραγωγή προϊόντων Ionia, με την προμήθεια νέων μηχανημάτων και την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού, ώστε να ενισχύσει την παραγωγή εξατομικευμένων προϊόντων και λύσεων. Με τις κινήσεις αυτές, η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση των μεριδίων στον κλάδο του οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού με τις δύο μεγάλες μάρκες της, Fest και Ionia.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι επενδύσεις στην παραγωγή εξυπηρετούν και την ενισχυμένη εξαγωγική δραστηριότητά της. Τα προϊόντα Fest ήδη εξάγονται σε 25 χώρες στον κόσμο, ενώ η πρόσφατη συνεργασία με εξειδικευμένο οργανισμό συμβούλων για την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων της μάρκας παρουσιάζει ήδη εξαιρετικά αποτελέσματα, ειδικά στην Μέση Ανατολή, όπου η Fest αυξάνει τα μερίδιά της, διαθέτοντας βεβαίως πολυετή παρουσία και εξαιρετικά σημαντικό πελατολόγιο.

Επιπλέον, η Yalco εγκαινιάζει νέες συνεργασίες με οίκους του εξωτερικού, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις της στον κλάδο του HoReCa.

Ο Σωκράτης Κωνσταντίνου, διευθύνων σύμβουλος της Yalco, σημειώνει: «Διαθέτουμε ιδιόκτητο εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα και ένα ισχυρότατο πελατολόγιο στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ήδη ενισχύουμε την παραγωγή μας και σχεδιάζουμε νέα, πρωτοποριακά προϊόντα Fest και Ionia, με στόχο την αύξηση των πωλήσεών μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εκμεταλλευόμενοι και το momentum του τουρισμού. Έχουμε μειώσει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις και τα κόστη των δανείων, ενώ ο στρατηγικός σχεδιασμός μας ολοκληρώνεται με την συγκράτηση των τιμών, παρά την γενική τάση. Η πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του εννεαμήνου του 2022 και η αύξηση των πωλήσεων κατά 37% είναι στοιχεία σαφώς ενδεικτικά μίας στρατηγικής που ήδη αποδίδει καρπούς».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Intrakat: Προχωρούν οι εργασίες στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στο πλαίσιο σύμβασης 22 εκατ. ευρώ

Νέα κρασιά λανσάρει η Μαλαματίνα – Πού στοχεύει

Shopflix: Επενδύσεις 6 εκατ. ευρώ με στόχο την κορυφή την επόμενη τριετία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider