Η εταιρεία έχει φέρει τον οικογενειακό της χαρακτήρα σε κάθε σπίτι, βάζοντας τις ανάγκες και την ικανοποίηση του καταναλωτή στον πυρήνα της λειτουργίας της.
Ένας καταναλωτής περιμένει πολύ συγκεκριμένα πράγματα από μία εταιρεία όταν πρόκειται να αναζητήσει τις υπηρεσίες που θα καλύψουν τις ανάγκες του: Ποιότητα και εξυπηρέτηση. Πρόκειται για δύο λέξεις που συνάδουν άμεσα με τη δυνατότητα του καταναλωτή να νιώθει ασφάλεια και, όταν ένα brand επιτυγχάνει τον συνδυασμό τους, είναι σχεδόν βέβαιο ότι έχει επιτύχει και να κερδίσει και την «καρδιά» του.
Σε αυτήν ακριβώς την κατηγορία πρωτοστατεί η Miele που από το 1899 που ιδρύθηκε από τον Carl Miele και τον Reinhard Zinkann πορεύεται έχοντας φωτεινό σηματοδότη της τον καταναλωτή. Αυτό είναι κάτι που αφορά σε όλα τα στάδια της λειτουργίας της, από την επιλογή των κατασκευαστικών υλικών μέχρι την εξυπηρέτηση, ακόμα και μετά την αγορά του προϊόντος.
Ποιότητα που κερδίζει κάθε καταναλωτή
Η ποιότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφαση του καταναλωτή να επιλέξει ένα προϊόν και κυρίως για να παραμείνει ευχαριστημένος με αυτό μετά την αγορά του. Η Miele έχει πλήρη έλεγχο όλης της διαδικασίας και όταν λέμε «όλης», εννοούμε πριν καν ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής της συσκευής, αφού κατασκευάζει ακόμα και τα μηχανήματα που κατασκευάζουν τις συσκευές. Μετά από περίπου 10.000 ώρες δοκιμών και αφότου αφιερωθεί το 30% του χρόνου παραγωγής στη δοκιμή των προϊόντων, το προϊόν φτάνει στον πελάτη, έχοντας εξασφαλίσει την κορυφαία του ποιότητα. Αυτή είναι που συντροφεύει για χρόνια τον καταναλωτή στο σπίτι και στην καθημερινότητά του, νιώθοντας ασφάλεια πως η επιλογή του ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Το τελευταίο, φυσικά, επιτυγχάνεται και από τη διάθεση της Miele για συνεχή εξέλιξη, ώστε να ακολουθεί βήμα-βήμα τις διαρκώς εξελισσόμενες απαιτήσεις του κοινού και να δρα με γοργούς ρυθμούς για τους απευθυνθεί.
Η εξελικτική αυτή διάθεση επικοινωνείται με τον πιο άμεσο, σύγχρονο και διασκεδαστικό τρόπο μέσω των Miele Experience Centers, όπου ο καταναλωτής μπορεί να βιώσει από κοντά τις νέες τεχνολογίες και καινοτομίες των συσκευών, ώστε να είναι ήσυχος πριν προβεί στην οποιαδήποτε αγορά. Εκεί βρίσκει όλες τις διαθέσιμες συσκευές για το σπίτι, ενώ μπορεί να κλείσει διαδικτυακά και μία προσωπική ξενάγηση με τους ειδικούς που θα του λύσουν οποιαδήποτε απορία έχει για το κάθε τι.
Προϊόντα που αλλάζουν τη ζωή του καταναλωτή
Όταν οι καταναλωτές παρατηρούν ότι ένα προϊόν κάνει ουσιαστική διαφορά στη ζωή τους, το νιώθουν λίγο πιο «κοντά τους», γιατί αισθάνονται ότι κάποιος τους φροντίζει και νοιάζεται πραγματικά για εκείνους. Τα προϊόντα της Miele προσφέρουν εμπειρίες στον καταναλωτή και τον μετατρέπουν σε ένα αναπόσπαστο κομμάτι τους, αλλάζοντας την καθημερινότητά τους.
Ο τομέας της μαγειρικής, για παράδειγμα, είναι πολύ βασικό μέρος της μέρας κάθε ανθρώπου, αλλά εκεί που πολλοί τον έχουν στο μυαλό τους ως μία χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, η Miele δημιουργεί και προτείνει προϊόντα που κάνουν τη διαφορά. Πλέον, ο καταναλωτής που έχει επιλέξει προϊόντα Miele δαπανά αισθητά λιγότερη ενέργεια, χωρίς, όμως, να χάνει καθόλου από το αποτέλεσμα της μαγειρικής. Αντιθέτως, το ενισχύει, με λειτουργίες όπως το Tempcontrol με CookAssist, με τα οποία δεν πρόκειται να καεί ποτέ ξανά κανένα φαγητό σε κανένα σπίτι.
Ο καταναλωτής βιώνει ασυναγώνιστα οφέλη όταν θέτει το πλυντήριο ρούχων σε λειτουργία, απολαμβάνοντας καθαρά ρούχα, μπορώντας να ανταποκριθεί σε κάθε ύφασμα και τις απαιτήσεις του. Στεγνώνει τα πάντα γρήγορα με πρακτικότητα, και όλα αυτά, εξοικονομώντας σημαντική ενέργεια, ακόμα και στις μικρότερες πλύσεις όπου το πλυντήριο δεν έχει γεμίσει.
Αντίστοιχα οφέλη εξοικονόμησης υπάρχουν και σε κάθε άλλη οικιακή συσκευή, όπως το ψυγείο και το πλυντήριο πιάτων. Επιπλέον, ο καταναλωτής μπορεί να ενσωματώσει όλες τις συσκευές σε ένα έξυπνο δίκτυο που χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια από ένα φωτοβολταϊκό σύστημα, ώστε, από τη μία, να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και, από την άλλη, να έχει προσωπικό κέρδος όσον αφορά στα οικονομικά του και στους λογαριασμούς.
Εξυπηρέτηση για μια ζωή
Η πώληση του προϊόντος δε βάζει «τελεία» στην εμπειρία της Miele. Αφότου ο καταναλωτής έχει αγοράσει το προϊόν, η εταιρεία παραμένει μαζί του σε αυτό το βιωματικό ταξίδι. Πώς; Αφενός, με το εξειδικευμένο προσωπικό που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή διαθέσιμο στην περίπτωση που χρειαστεί το οτιδήποτε. Αφετέρου, η Miele είναι η μοναδική εταιρεία που δίνει στον καταναλωτή 10 χρόνια εγγύηση σε ολόκληρη τη συσκευή και όχι σε μέρη της, οπότε δεν υπάρχει η παραμικρή ανησυχία σχετικά με το τι καλύπτεται και τι όχι. Παράλληλα, ακόμα και να τύχει κάτι αρκετά χρόνια μετά την αγορά του προϊόντος, ο καταναλωτής δεν ανησυχεί για τίποτα, καθώς η εταιρεία κρατάει τα ανταλλακτικά του προϊόντος για 15 χρόνια μετά την κυκλοφορία του.
Λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω, καθόλου τυχαία, το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για τη Miele Hellas, με τους καταναλωτές να «αγκαλιάζουν» θερμά τις ιδέες αλλά και τον πρακτικό και συνεχώς εξελισσόμενο τρόπο ζωής που η εταιρεία έχει δημιουργήσει για εκείνους. Μέσα από 21 καταστήματα Miele, πάνω από 310 σημεία πώλησης και 3 Miele Experience Centers (2 στην Ελλάδα και 1 στην Κύπρο), η εταιρεία έχει φέρει τον οικογενειακό της χαρακτήρα σε κάθε σπίτι, βάζοντας τις ανάγκες και την ικανοποίηση του καταναλωτή στον πυρήνα της λειτουργίας της.