Την επίτευξη του διττού στόχου, να διαβεί τον πήχη του 1 δισ. ευρώ σε παραγωγή ασφαλίστρων και να αναδειχθεί ως κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση των πελατών της, έχει θέσει ως στόχο η NN Hellas.
Το όραμα και τους στόχους της, τόσο σε επίπεδο λειτουργίας όσο και σε επίπεδο στρατηγικής, παρουσίασε η ΝΝ Hellas στο Ετήσιο Συνέδριο του Δικτύου Πωλήσεων, που πραγματοποιήθηκε στις 18 Μαΐου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Όπως επισημάνθηκε η NN Hellas οδεύει προς τη νέα εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες της διατηρώντας, ωστόσο τον ασφαλιστικό σύμβουλο σε ρόλο «κλειδί» για την ανάπτυξη.
Με κεντρικό μήνυμα, «Μαζί... πιο δυνατοί από ποτέ!», το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας γιόρτασε, για πρώτη φορά, ως συνεργάτες της ενοποιημένης πλέον εταιρίας, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη ασφαλιστική στην Ελλάδα.
H Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas, κ. Φιλίππα Μιχάλη, απευθυνόμενη για πρώτη φορά στο συγκεντρωμένο δίκτυο ανέφερε: «Δεν μας αρκεί να είμαστε η μεγαλύτερη εταιρία. Στόχος μας είναι να είμαστε η καλύτερη εταιρία.
Με το μέγεθος που πλέον έχουμε, μεγιστοποιείται και η ευθύνη μας απέναντι σε εκείνους που μας εμπιστεύονται τη ζωή, την υγεία και την περιουσία τους, απέναντι στους ανθρώπους μας και τις οικογένειές μας, απέναντι στην κοινωνία και κυρίως απέναντι στους εαυτούς μας.
Πέτυχαμε ήδη πολλά, και μπορούμε ακόμη περισσότερα. Σήμερα είμαστε εδώ για να γιορτάσουμε μαζί όλα όσα ήρθαν και όλα όσα ακολουθούν. Και για να δώσουμε μία υπόσχεση για το μέλλον. Να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας».
Ο κ. Gabor Szegedi, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής της NN Hellas, επισήμανε κατά την ομιλία του: «Με συνολική παραγωγή ασφαλίστρων 884 εκ. ευρώ, γίναμε η 4η σε μέγεθος εταιρία του NN Group στην Ευρώπη. Δεν σκοπεύουμε να σταματήσουμε να μεγαλώνουμε, ο στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τις σημερινές επιδόσεις, φέρνοντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, γιατί φυσικά μαζί είμαστε πιο δυνατοί από ποτέ».
Τέλος, ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της NN Hellas,υπογράμμισε: «Ξεκινώντας από την προηγούμενη χρονιά, εγκαινιάσαμε όλοι μαζί τη νέα εποχή στην ιστορία της ΝΝ Hellas.
Δεν πανηγυρίζουμε για όλα όσα καταφέραμε, αλλά με θάρρος αποδεχόμαστε ότι έχουμε ακόμη πολλά να κάνουμε».
Επίσης αναφερόμενος στη στρατηγική του δικτύου πωλήσεων, τόνισε « Η στρατηγική μας για το μέλλον, φέρει το όνομα Bionic Advisor και βασίζεται στις ψηφιοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων, ενώ συγχρόνως εξακολουθεί να παρέχει συμβουλές στους ασφαλισμένους μας, με το συνεργάτη να έχει καθοριστικό ρόλο σε όλα τα στάδια».