Η EY παρουσίασε τη νέα λύση «Retail Intelligence», η οποία βασίζεται στο Microsoft Cloud και στο Cloud for Retail, φέρνοντας στους καταναλωτές μία ολοκληρωμένη και απλοποιημένη εμπειρία αγορών, αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου.
Οι προκλήσεις του σύγχρονου λιανικού εμπορίου
Με τις ηλεκτρονικές αγορές να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος, οι έμποροι λιανικής βρίσκονται αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. Οι καταναλωτές μπορούν σήμερα να αναζητήσουν σε χιλιάδες διαφορετικά κανάλια τη χαμηλότερη τιμή, επηρεάζοντας έτσι την κερδοφορία των παραδοσιακών καταστημάτων. Η λύση EY Retail Intelligence βοηθά τις επιχειρήσεις λιανικής να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουν τις διάφορες ευκαιρίες που προσφέρει το σύγχρονο περιβάλλον λιανικής.
Μία πολυκαναλική, πελατοκεντρική λύση πωλήσεων και υπηρεσιών
Το EY Retail Intelligence προσφέρει στον πελάτη μία ολοκληρωμένη διαδρομή (customer journey) – από την αρχική επαφή και την εμπειρία αγορών, έως την εξατομικευμένη στόχευση και αξιολόγηση των αναγκών του, μέσω μίας λύσης και μίας τράπεζας δεδομένων. Η λύση ενοποιεί όλα τα σημεία διεπαφής των πελατών, για να τους βοηθήσει να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους οποιαδήποτε στιγμή, από ένα ηλεκτρονικό ή φυσικό κατάστημα, μια εφαρμογή για κινητά, ή ένα τηλεφωνικό κέντρο. Η λύση χρησιμοποιεί το Microsoft Cloud και το Cloud for Retail με πρωτοποριακές τεχνολογίες αιχμής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η αναγνώριση εικόνας και τα analytics.
Η νέα λύση, που έχει δημιουργηθεί με το Microsoft Metaverse, επιτρέπει την πρόσβαση από όλα τα κανάλια στα ίδια δεδομένα σχετικά με πελάτες, προμηθευτές, προϊόντα, οικονομικά και logistics σε πραγματικό χρόνο, εξασφαλίζοντας στις επιχειρήσεις λιανικής μια ολοκληρωμένη εικόνα. Η λύση μπορεί εύκολα να επεκταθεί με πρόσθετα εργαλεία του Microsoft Dynamics 365, όπως το Dynamics 365 Sales, το Dynamics 365 Service ή το Dynamics 365 Field Service, ενσωματώνοντας καμπάνιες social media ή άλλες υπηρεσίες.
Πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές
Άλλα πλεονεκτήματα, περιλαμβάνουν «έξυπνες» προτάσεις για τους καταναλωτές – σε όλες τις πλατφόρμες – μέσω των οποίων εμφανίζονται στον πελάτη προτάσεις προϊόντων, την κατάλληλη στιγμή, με βάση το ιστορικό και τις προτιμήσεις τους. Η λύση διευκολύνει, επίσης, την πληρωμή και ολοκλήρωση της αγοράς (self-checkout) από τους ίδιους τους πελάτες, μέσω της εφαρμογής χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στο ταμείο. Τέλος, το EY Retail Intelligence παρέχει στους καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα των προϊόντων που αγοράζουν, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση για τέτοιας φύσης πληροφόρηση. Με μία απλή σάρωση των προϊόντων με κάμερα κινητού τηλεφώνου, ο πελάτης μπορεί να δει απευθείας τα διαπιστευτήρια (πιστοποιήσεις/προδιαγραφές) βιωσιμότητας του προϊόντος.
Σχολιάζοντας τη νέα λύση λιανικής, ο κ. Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες EY Ελλάδος, επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δήλωσε: «Με τη συνεχιζόμενη στροφή των καταναλωτών στο e-commerce, η κατανόηση των ιδιαίτερων αναγκών του πελάτη και η εξασφάλιση μίας ομαλής και απλής αγοραστικής εμπειρίας, εξελίσσεται στη μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου, κάτι που έχουμε παρατηρήσει ήδη να συμβαίνει και στη χώρα μας από τις πρόσφατες έρευνές μας, EY Future Consumer Index. Η λύση EY Retail Intelligence, έρχεται να απαντήσει στις ανάγκες των επιχειρήσεων σε μία phygital αγορά, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία σε κάθε βήμα του customer journey, προσφέροντας στους πελάτες τους μια εμπειρία διαμορφωμένη σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες και προσδοκίες».
Ο κ. Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και υπεύθυνος για τη σχέση της EY με τη Microsoft για την περιοχή της Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), ανέφερε: «Σε ένα αυξανόμενα ψηφιοποιημένο περιβάλλον αγοράς, οι επιχειρήσεις καλούνται να προσφέρουν στους πελάτες τους, ταχύτητα, απλότητα και προσωποποιημένες εμπειρίες καταναλωτή. Η συνεργασία μας με τη Microsoft σε παγκόσμιο επίπεδο και η αξιοποίηση των μετασχηματιστικών τεχνολογιών της, μάς επιτρέπει να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις λιανεμπορίου, λύσεις όπως το EY Retail Intelligence, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προσαρμοστούν αποτελεσματικότερα στις απαιτήσεις των καταναλωτών του αύριο και να απαντήσουν στις προκλήσεις μίας αγοράς που βρίσκεται υπό μετασχηματισμό».