Ενισχυμένες πωλήσεις εμφάνισε η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Sainsbury's για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, με τη διοίκηση του ομίλου να «βλέπει» πως ο πληθωρισμός των τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει αρχίσει να υποχωρεί.
Οι συνολικές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 9,8%. Οι πωλήσεις λιανικής εκτός των καυσίμων ενισχύθηκαν κατά 9,2%, οι πωλήσεις τροφίμων κατά 11% ενώ οι πωλήσεις ρουχισμού υποχώρησαν 3,7%.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Sainsbury's έχει δαπανήσει από τον Μάρτιο 60 εκατ. στερλίνες (76 εκατ. δολάρια) για τη μείωση των τιμών, καλύπτοντας πάνω από 120 βασικά προϊόντα, όπως τα χαρτιά υγείας, το ψωμί και το γάλα.
«Ο πληθωρισμός των τροφίμων αρχίζει να μειώνεται και δεσμευόμαστε πλήρως να μεταβιβάσουμε την εξοικονόμηση στους πελάτες μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Σάιμον Ρόμπερτς.
Για το σύνολο του οικονομικού 2024, η Sainsbury's διατήρησε το προηγούμενο guidance της, αναμένονται κέρδη προ φόρων μεταξύ των 640 και 700 εκατ. στερλινών, ενώ αναμένει πως οι ελεύθερες ταμειακές ροές της λιανικής θα φτάσουν τουλάχιστον τα 500 εκατ. στερλίνες.