Έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών ανακοίνωσε η L' Oreal για το β' τρίμηνο του 2023, με τον κολοσσό των καλλυντικών να ωφελείται από την ανάκαμψη των πωλήσεων στην Κίνα.
Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 10,1 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 13,7% σε σχέση με το β' τρίμηνο του 2022 και ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της Visible Alpha ανέμεναν αύξηση εσόδων κατά 11,9%.
Οι πωλήσεις της L'Oreal στη Βόρεια Ασία, οι οποίες προέρχονται κυρίως από την ηπειρωτική Κίνα, αυξήθηκαν κατά 5,9%, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες πωλήσεις, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 9,5%.
Η ανάπτυξη στην Ευρώπη επιταχύνθηκε, σημειώνοντας αύξηση 20,8%, ενώ οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 9,7%, με βραδύτερο ρυθμό από τους α' τρίμηνο του 2022.
Η Κίνα έχει καταστεί βασικό σημείο εστίασης για τους επενδυτές, καθώς τα ισχνά οικονομικά στοιχεία και η ηπιότερη ανάκαμψη του κλάδου των ειδών πολυτελείας στη χώρα επιβάρυναν πρόσφατα τις τιμές των μετοχών της Richemont, ιδιοκτήτριας της Cartier, και της LVMH, που αποτελεί τον κολοσσό του κλάδου.