Ισχυρή ανάπτυξη παρουσίασε κατά το 2022 ο Όμιλος Kayak. Πιο συγκεκριμένα, oι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου (proforma) κατά το 2022 ανήλθαν σε €12,2 εκ., αυξημένες κατά 61% σε σχέση με το 2021. Στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου συνεισέφεραν και τα τρία brands του Ομίλου: Kayak, Chillbox, Goatit. Αντίστοιχη ανάπτυξη παρουσίασαν και τα λειτουργικά κέρδη EBITDA του Ομίλου ανερχόμενα σε €1,67 εκ. έναντι €1,02 το 2021 (αύξηση 61%) παρά τη σημαντική επίδραση της αύξησης του κόστους πρώτων υλών, ενέργειας και μεταφορικών εξόδων. Τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν σταθερότητα έναντι του 2021 και ανήλθαν σε €0,7 εκ., καθώς το 2021 λόγω της επίδρασης Covid η εταιρεία ενισχύθηκε μέσω κρατικών προγραμμάτων στήριξης, με θετική επίδραση στα αποτελέσματα προ φόρων.
Το 2023, ο Όμιλος συνεχίζει τη δυναμική του ανάπτυξη καθώς κατά το Α’ εξάμηνο της περιόδου παρουσιάζει ισχυρή διψήφια αύξηση πωλήσεων έναντι του 2022, ως αποτέλεσμα της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων κυρίως σε τοποθεσίες που παρουσιάζουν έντονη τουριστική ανάπτυξη (Σαντορίνη, Costa Navarino, Κως κλπ), καθώς και σε ενέργειες υποστήριξης των πωλήσεων συνεργατών (διαφήμιση, εξοπλισμός κλπ). Παρά τη διατήρηση του κόστους λειτουργίας σε υψηλά επίπεδα και το 2023 (ως συνέχεια της εκτόξευσης κόστους πρώτων υλών και ενέργειας κυρίως κατά το 2ο εξάμηνο 2022), η KAYAK εκτιμά ότι θα επιτύχει ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας η οποία σε συνδυασμό με την υγιή χρηματοοικονομική διάρθρωση του Ομίλου, αποτελούν εχέγγυα για την περαιτέρω ανάπτυξή της.