Συνολικές επενδύσεις 120 εκατ. ευρώ σχεδιάζει για την επόμενη τριετία η Lidl για την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων και αποθηκών της στην Ελλάδα. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, κατά την παρουσίαση της μελέτης της κοινωνικοοικονομικής επίδρασης του ομίλου το 2022, οι επενδύσεις αυτές έρχονται να προστεθούν στα περισσότερα από 1,4 δισ. ευρώ που έχει επενδύσει η εταιρεία στη χώρα μας από το 1999 μέχρι σήμερα.
«Για το 2022 συγκεκριμένα, η συνολική προστιθέμενη αξία που προσφέραμε στην ελληνική οικονομία ήταν 953 εκατ. ευρώ, κάτι που αντιστοιχεί στο 0,46% του ΑΕΠ. Για κάθε 1 άμεσης συνεισφοράς μας στο ΑΕΠ, δημιουργούνται επιπλέον 3,89 ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία», ανέφερε ο κ. Martin Brandenburger.
Εκτός από τις επενδύσεις σε νέα καταστήματα η Lidl προχωρά και σε αυξήσεις προς το προσωπικό, ενώ από 1η Δεκεμβρίου ο κατώτατος μισθός για την εταιρεία θα είναι στα 1.000 μεικτά τον μήνα. «Προχωράμε σε νέες αυξήσεις, έτσι ώστε από την 1η Δεκεμβρίου ο κατώτατος μισθός πλήρους απασχόλησης στη Lidl Ελλάς να ανέρχεται πλέον στα 1.000€ μικτά για όλους τους εργαζομένους μας, όχι μόνο στα γραφεία, αλλά και στα καταστήματα και τις αποθήκες», σημείωσε ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Ιδιωτική ετικέτα στο 70% των προϊόντων
«Συνδυάζουμε τη δύναμη ενός μεγάλου, πολυεθνικού οργανισμού με την ευελιξία ενός discounter», ανέφερε ακόμη ο κ. Brandenburger, σημειώνοντας πως σύμφωνα με έρευνες που εκπονεί η εταιρεία εσωτερικά σε εβδομαδιαία βάση σε πάνω από 200 βασικά είδη προκύπτει πως είμαστε τουλάχιστον 10% φθηνότεροι από την αγορά.
Όπως είπε ο ίδιος τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αντιστοιχούν στο 70% της συνολικής γκάμας προϊόντων. Καλύπτουν όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, και αναλογούν στο 80% του τζίρου της εταιρείας που συνεργάζεται συνολικά με περισσότερους από 450 Έλληνες προμηθευτές, με το 65% του τζίρου να προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα.
«Αξιοποιώντας τη διαπραγματευτική δύναμη του δικτύου μας, πετύχαμε για μια ακόμα φορά τις πιο συμφέρουσες τιμές μειώνοντας μόνιμα τις τιμές έως και 37% σε πάνω από 330 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από όλες τις κατηγορίες food και near food», τόνισε ο κ. Brandenburger.
Μηχανισμός «άμεσης αρωγής» για φυσικές καταστροφές
Παράλληλα, ανακοίνωσε μια νέα πρωτοβουλία της Lidl σε συνεργασία με το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για τη δημιουργία ενός λειτουργικού μηχανισμού άμεσης αρωγής, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, για την παροχή έκτακτης βοήθειας στον τοπικό πληθυσμό σε περίπτωση ακραίων φυσικών φαινομένων. «Η στήριξη αυτή από την πλευρά μας ανέρχεται σε 200.000 ευρώ και προβλέπει τη δημιουργία ενός κόμβου που θα αποθηκεύει βασικά τρόφιμα, νερό και άλλα είδη για την κάλυψη βασικών αναγκών που η Lidl Ελλάς θα εφοδιάζει σε σταθερή βάση», σημείωσε.
Φωτοβολταϊκά και σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
Παρουσιάζοντας τις δράσεις ESG η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, Βασιλική Αδαμίδου, σημείωσε μεταξύ άλλων πως η εταιρεία σήμερα κάνει 100% χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της και χρησιμοποιεί 100% λαμπτήρες LED στους χώρους πώλησης των καταστημάτων.
«Αριθμούμε 16 καταστήματα με εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά συστήματα στις στέγες τους, ενώ πριν μερικούς μήνες ολοκληρώσαμε την εγκατάσταση και ενεργοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις αποθήκες μας στα Καλύβια Αττικής και τη Σίνδο Θεσσαλονίκης», ανέφερε η κυρία Αδαμίδου προσθέτοντας πως έως το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους θα έχουν προστεθεί 4 νέες εγκαταστάσεις, ενώ μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2025 έχει ολοκληρωθεί η προσθήκη 17 επιπλέον φωτοβολταϊκών συστημάτων σε καταστήματα, φτάνοντας συνολικά τα 37.
«Παράλληλα, βάζουμε προτεραιότητα στην εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στα γραφεία και τα καταστήματά μας. Σήμερα λειτουργούμε σταθμούς σε 28 καταστήματα καθώς και στις κεντρικές εγκαταστάσεις μας στη Σίνδο, ενώ αναμένεται να εγκατασταθούν σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης σε επιπλέον 29 καταστήματα μέχρι το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους», τόνισε ακόμη η κυρία Αδαμίδου.