Πωλήσεις που ξεπέρασαν τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις και κέρδη που τις συνέτριψαν ανακοίνωσε η Target για το γ' τρίμηνο, χάρη στο αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον για τρόφιμα και προϊόντα ομορφιάς.
Η μετοχή της Target αντιδρά με «άλμα» άνω του 10% προσυνεδριακά.
Αναλυτικά στα αποτελέσματα, τα καθαρά κέρδη του λιανοπωλητή για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 28 Οκτωβρίου ανήλθαν σε 971 εκατ. δολ. ή 2,10 δολ. ανά μετοχή από 712 εκατ. δολ. ή 1,54 δολ. ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα, που αντιστοιχεί σε άνοδο 36%.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε 2,10 δολ. ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 1,47 δολ.
Παρόλα αυτά, οι συνολικές της πωλήσεις υποχώρησαν 4,3% στα 25,004 δισ. δολάρια.
Μπορεί η Target να «ξαναχτίζει» την κερδοφορία της παρά τις προκλήσεις στις πωλήσεις, θα πρέπει να σημειωθεί ωστόσο ότι τα σημαντικά κέρδη του γ' τριμήνου αντανακλούν επίσης την αδυναμία της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, όταν ακύρωνε παραγγελίες και πουλούσε εμπορεύματα σε μεγάλες εκπτώσεις για να εξαντλήσει ένα ανεπιθύμητο απόθεμα, μια επιθετική τακτική που ακολούθησε ο λιανοπωλητής για να προλάβει την περασμένη εορταστική περίοδο.
Φέτος όμως, οι προκλήσεις έχουν αλλάξει. Οι καταναλωτές δεν αγοράζουν κάτι πέρα από τα απαραίτητα και ψάχνουν τις προσφορές. Και όταν πρόκειται να κάνουν αγορές, τις αναβάλλουν – επειδή π.χ. περιμένουν μέχρι να πέσει η θερμοκρασία για να αγοράσουν ένα τζιν ή ένα φούτερ, δήλωσε ο CEO Brian Cornell.