Στο χώρο των παιχνιδιών σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί η εταιρεία παροχής συνδρομητικών διαδικτυακών τηλεοπτικών υπηρεσιών, Netflix μέσα στα επόμενα χρόνια. Ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει διερευνητικές συζητήσεις με στελέχη που δραστηριοποιούνται στο streaming, ώστε η στροφή αυτή να γίνει με όσο το δυνατόν πιο κερδοφόρο τρόπο.
Μέχρι αυτή τη στιγμή τα παιχνίδια της Netflix παρέχονται δωρεάν σε όλους τους συνδρομητές. Η απόφαση έχει ληφθεί στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας, ώστε να κρατήσει τους χρήστες ενεργούς, όταν οι αγαπημένες τους σειρές κλείνουν τη σεζόν τους και φυσικά να προσελκύσει νέους πελάτες.
Μάλιστα ορισμένες από τις ιδέες, που έχουν ήδη συζητηθεί στην εταιρεία, αφορούν σε εξελιγμένα παιχνίδια για το οποία θα υπάρχει χρέωση και σε παιχνίδια με διαφημίσεις. Βέβαια μία τέτοια κίνηση θα σηματοδοτούσε μια στροφή για την Netflix, η οποία μέχρι τώρα έχει αντισταθεί να βάλει στις εφαρμογές των παιχνιδιών της, διαφημίσεις.
«Θέλουμε να δώσουμε στους συνδρομητές μια εντελώς διαφοροποιημένη εμπειρία παιχνιδιού, και μέρος αυτού είναι να δώσουμε στους δημιουργούς παιχνιδιών τη δυνατότητα να σκεφτούν παιχνίδια καθαρά από την άποψη της απόλαυσης των παικτών και να μην χρειάζεται να ανησυχούν για το πώς τα παιχνίδια αυτά θα γίνουν επικερδή », δήλωσε ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix Greg Peters, απευθυνόμενος σε επενδυτές τον Απρίλιο. Οι συζητήσεις μεταξύ των στελεχών της Netflix είναι συνεχείς, άλλωστε η διαδικασία των συνεχών debate μεταξύ των στελεχών, είναι βασικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας της Netflix.
Παρά την αύξηση των χρηστών, ο αριθμός παραμένει μικρός
Αν και ο αριθμός των χρηστών που κατεβάζουν τα παιχνίδια της Netflix αυξάνεται, εξακολουθεί και παραμένει μικρός. Τον Οκτώβριο, λιγότερο από το 1% των παγκόσμιων συνδρομητών της Netflix έπαιζαν καθημερινά τα παιχνίδια της. Η Netflix έχει ήδη καταστήσει σαφές ότι η στρατηγική της για τα παιχνίδια, η οποία εγκαινιάστηκε το 2021 και μέχρι στιγμής αποτελείται από παιχνίδια για κινητά, που οι συνδρομητές μπορούν να κατεβάζουν δωρεάν, είναι ένα μακροπρόθεσμο στοίχημα.
Τα τελευταία χρόνια η Netflix έχει αγοράσει έναν αριθμό μικρών στούντιο παιχνιδιών και έχει αρχίσει να δημιουργεί περισσότερα παιχνίδια που επικεντρώνονται στις δικές της εκπομπές και ταινίες. Το πιο δημοφιλές πρωτότυπο παιχνίδι της Netflix μέχρι τώρα είναι, το «Too Hot to Handle: Love is a Game», η διάθεση του οποίου ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2022.
Το συγκεκριμένο παιχνίδι συνδέεται με το ριάλιτι «Too Hot to Handle» , έχει σημειώσει τουλάχιστον επτά εκατομμύρια downloads. Αναλυτές εκτιμούν ότι η Netflix έχει δαπανήσει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την αγορά στούντιο παιχνιδιών και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Η εταιρεία δαπανά περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για τις εκπομπές και τις ταινίες της. Συνολικά, τα παιχνίδια του Netflix κατέβηκαν 81,2 εκατομμύρια φορές παγκοσμίως πέρυσι, σχεδόν τριπλάσια αύξηση σε σχέση με τα 28,7 εκατομμύρια downloads που είχε το 2022.
- Διαβάστε επίσης: Μεγάλη αλλαγή στο σερφάρισμα: Η Google καταργεί σταδιακά τα cookies
Υπάρχουν και φωνές στη Netflix που δεν καλοβλέπουν τη στροφή αυτή
Ορισμένα στελέχη της Netflix και επενδυτές έχουν αμφισβητήσει τη συγκεκριμένη στρατηγική.Σε μια συνάντηση της ηγεσίας του Netflix το 2022, ένας αναλυτής της Capital Group, αμφισβήτησε την απόφαση της Netflix και εξέφρασε ανησυχίες ότι η τέτοια στροφή μποροεί να αφαιρέσει πόρους από τον προγραμματισμό της εταιρείας.