Ισχυρά αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών ανακοίνωσε την Τετάρτη η Uber Technologies για το εορταστικό τρίμηνο, τροφοδοτούμενη από την υψηλότερη ζήτηση στις επιχειρήσεις διανομής και παράδοσης φαγητού.
Η Uber, η οποία σημείωσε τα πρώτα της ετήσια κέρδη σε καθαρή βάση, επεκτείνει πρωτοβουλίες όπως οι συνδρομές, τα εταιρικά ταξίδια και η διαφήμιση.
Μετά από μια πτώση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η ζήτηση για ταξίδια αυξήθηκε πέρυσι.
Η Uber είχε ανακοινώσει τον Σεπτέμβριο ότι εξέταζε τις επαναγορές μετοχών και διανομές μερισμάτων, αλλά δεν είχε διευκρινίσει το σχέδιο.
Η εταιρεία αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ύψους 1,26 δισ. δολαρίων έως 1,34 δισ. δολαρίων το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο, έναντι προσδοκόμενων 1,26 δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.
Η πρόβλεψη για ακαθάριστες κρατήσεις της Uber από 37 έως 38,5 δισ. δολάρια ήταν υψηλότερη από τις προσδοκίες των 37,33 δισ. δολαρίων.
Οι προοπτικές ακολουθούν τα ισχυρά αποτελέσματα στην εποχικά ισχυρή περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου. Τα έσοδα αυξήθηκαν 15% στα 9,9 δισ. δολάρια και οι ακαθάριστες κρατήσεις αυξήθηκαν 22% στα 37,6 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο, υπερβαίνοντας τους στόχους της Wall Street.
Τα καθαρά κέρδη της σχεδόν τριπλασιάστηκαν στα 1,43 δισ. δολάρια, χάρη στο καθαρό κέρδος 1 δισ. δολαρίων προ φόρων από την επανεκτίμηση των επενδύσεων σε μετοχές της εταιρείας.
Η Uber σχολίασε ότι τα έσοδα από τις βασικές δραστηριότητές της στο ride-share αυξήθηκαν κατά 34%, εν μέρει λόγω της «υπερμεγέθους ανάπτυξης ταξιδιών» στις αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας-Ειρηνικού.
Τα έσοδα από τις επιχειρήσεις παράδοσης αυξήθηκαν κατά 6%, ενώ η ακαθάριστη αύξηση των κρατήσεων για τον τομέα ήταν η υψηλότερη των τελευταίων δύο ετών.