Σε μια συμφωνία - σταθμό κατέληξαν η Ryanair και η TUI, σύμφωνα με την οποία η δεύτερη θα μπορεί πλέον να προσφέρει θέσεις και αποσκευές σε πτήσεις της Ryanair στους πελάτες της ως μέρος των ταξιδιωτικών τους πακέτων, υπό την προϋπόθεση ότι η ταξιδιωτική εταιρεία δεν θα υπερχρεώνει τους πελάτες της για τα προϊόντα της αεροπορικής.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Ryanair, η συμφωνία θα εγγυάται στους πελάτες της TUI ότι τα στοιχεία επικοινωνίας και πληρωμής τους παρέχονται σωστά στη Ryanair, διασφαλίζοντας ότι έχουν άμεση πρόσβαση στον λογαριασμό τους στο myRyanair και λαμβάνουν σημαντικές πληροφορίες πτήσεων κατευθείαν στο email τους.
Στόχος είναι να προστατευθούν οι πελάτες από οnline ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ - Online Travel Agencies) τα οποία τους εξαπατούν και τους υπερχρεώνουν με κρυφές προσαυξήσεις και διάφορες χρεώσεις «υπηρεσίας», ενώ παρέχουν και πλαστές πληροφορίες επικοινωνίας στους πελάτες.
Ryanair: Υπάρχουν πλατφόρμες που λειτουργούν σαν «πειρατές»
Η TUI είναι ο τρίτος εγκεκριμένος συνεργάτης OTA της Ryanair, μαζί με το loveholidays και το Kiwi, καθώς η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να δείχνει πώς οι OTA μπορούν να συνεργάζονται με διαφάνεια με αεροπορικές εταιρείες χωρίς να εξαπατούν τους πελάτες.
Η Dara Brady της Ryanair είπε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτήν τη συνεργασία με την TUI, η οποία θα επιτρέψει στους πελάτες της TUI να κάνουν κράτηση πτήσεων, θέσεων και αποσκευών της Ryanair ως μέρος του πακέτου διακοπών τους με την εγγύηση ότι θα έχουν πλήρη διαφάνεια τιμών των προϊόντων της Ryanair και ότι θα λαμβάνουν οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την πτήση τους απευθείας από τη Ryanair και θα έχουν άμεση πρόσβαση στην κράτησή τους μέσω του λογαριασμού τους myRyanair».