Κέρδη άνω του 5% βρέθηκε να σημειώνει η μετοχή της Unilever, αμέσως μετά την ανακοίνωση του κολοσσού των καταναλωτικών αγαθών ότι σχεδιάζει να διαχωρίσει τη μονάδα παραγωγής παγωτού της, η οποία περιλαμβάνει τις μάρκες Ben & Jerry's και Magnum. Η κίνηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης της επιχείρησης και θα επηρεάσει 7.500 θέσεις εργασίας.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία ανέφερε: «Οι προτεινόμενες αλλαγές αναμένεται να επηρεάσουν 7.500 θέσεις εργασίας παγκοσμίως -κυρίως σε γραφεία- ενώ το συνολικό κόστος της αναδιάρθρωσης θα ανέλθει περίπου στο 1,2% του κύκλου εργασιών του ομίλου, για τα επόμενα τρία χρόνια (από το περίπου 1% που είχε εκτιμηθεί προηγουμένως)».
- Διαβάστε ακόμη - Procter & Gamble Ελλάς: Πού ποντάρει για την περαιτέρω ανάπτυξή της - Η άνοδος του τζίρου και το μέρισμα των 5 εκατ. ευρώ
Η αναδιάρθρωση της εταιρείας θα ξεκινήσει άμεσα κι αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025. Η κίνηση αυτή σύμφωνα με εκτιμήσεις της Unilever, θα της αποφέρει συνολική εξοικονόμηση ύψους περίπου 800 εκατ. ευρώ (868,3 εκάτ. δολάρια). Τέλος, θα της επιτρέψει να γίνει μια «απλούστερη και πιο εστιασμένη εταιρεία», με τέσσερις διακριτές επιχειρηματικές μονάδες: προϊόντα ομορφιάς, ευεξίας, προσωπικής φροντίδας και διατροφής.