Αυξημένα κέρδη και έσοδα που, μάλιστα, ξέπερασαν τις εκτιμήσεις, εμφάνισε η Xiaomi στο τελευταίο τρίμηνο του 2023, με την κατασκευάστρια smartphone να δείχνει «σημάδια ζωής» στη διάρκεια των εορτών, αναπτερώντας τις ελπίδες ότι η περίοδος στασιμότητας για τις ηλεκτρονικές συσκευές σταδιακά παρέρχεται.
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις της Xiaomi ενισχύθηκαν κατά 11% στα 73,2 δισ. γιουάν (10,2 δισ. δολάρια) στο εξεταζόμενο διάστημα, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 72,5 δισ. γιουάν. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 50% στα 4,7 δισ. γιουάν, ξεπερνώντας επίσης τις προβλέψεις.
Ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο με τις εορταστικές προσφορές πέτυχε άλμα 23% στις παγκόσμιες αποστολές χάρη στην αποτελεσματική προώθηση, σύμφωνα με στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας IDC. Ξεπέρασε έτσι, την ανάπτυξη της συνολικής αγοράς κατά 8,5% αλλά και τους βασικούς αντιπάλους της, από την Apple Inc. έως τη Vivo. Ωστόσο, σε εγχώριο επίπεδο, η Xiaomi έχει να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της ανανεωμένης Huawei Technologies Co.
Τα αποτελέσματα έρχονται την κατάλληλη στιγμή για τη Xiaomi και της δίνουν την ώθηση που χρειάζεται, καθώς ο συνιδρυτής Lei Jun πρόκειται να επιχειρήσει το μεγαλύτερο στοίχημα των τελευταίων ετών. Μία προσπάθεια πολλών δισεκατομμυρίων για να εισέλθει η Xiaomi στην κινεζική αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που κυριαρχείται από την Tesla Inc. και την BYD Co. Η Xiaomi πρόκειται να πουλήσει τα πρώτα της ηλεκτροκίνητα μοντέλα την επόμενη εβδομάδα, δύο χρόνια αφότου ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας ανακοίνωσε αυτό που αποκαλεί «το τελευταίο του μεγάλο εγχείρημα».
Η αγορά αυτή, μπορεί να αυξήσει τα κέρδη της κατά 4% ακόμη καθώς το πρώτο της μοντέλο SU7 αναμένεται να πωλείται από 220.000 έως 260.000 γιουάν, παρόμοια με το Model 3 της Tesla, σύμφωνα με τους αναλυτές του Bloomberg Intelligence, Steven Tseng και Woo Jin Ho.
Η Xiaomi υπολογίζει να λάβει ώθηση από την είσοδο της στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά βασίζεται ακόμα κατά κύριο λόγο στα ηλεκτρονικά είδη.