Xiaomi: Αύξηση 50% στα καθαρά κέρδη δ' τριμήνου - Πέτυχε η προώθηση προϊόντων στις γιορτές

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Xiaomi: Αύξηση 50% στα καθαρά κέρδη δ' τριμήνου - Πέτυχε η προώθηση προϊόντων στις γιορτές
Η Xiaomi για το τελευταίο τρίμηνο του 2023 σημείωσε αύξηση 11% στις πωλήσεις της σε 73,2 δισ. γιουάν (10,2 δισ. δολάρια) ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 72,5 δισ. γιουάν. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 50% στα 4,7 δισεκατομμύρια γιουάν, ξεπερνώντας επίσης τις προβλέψεις.

Αυξημένα κέρδη και έσοδα που, μάλιστα, ξέπερασαν τις εκτιμήσεις, εμφάνισε η Xiaomi στο τελευταίο τρίμηνο του 2023, με την κατασκευάστρια smartphone να δείχνει «σημάδια ζωής» στη διάρκεια των εορτών, αναπτερώντας τις ελπίδες ότι η περίοδος στασιμότητας για τις ηλεκτρονικές συσκευές σταδιακά παρέρχεται.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις της Xiaomi ενισχύθηκαν κατά 11% στα 73,2 δισ. γιουάν (10,2 δισ. δολάρια) στο εξεταζόμενο διάστημα, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 72,5 δισ. γιουάν. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 50% στα 4,7 δισ. γιουάν, ξεπερνώντας επίσης τις προβλέψεις.

Ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο με τις εορταστικές προσφορές πέτυχε άλμα 23% στις παγκόσμιες αποστολές χάρη στην αποτελεσματική προώθηση, σύμφωνα με στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας IDC. Ξεπέρασε έτσι, την ανάπτυξη της συνολικής αγοράς κατά 8,5% αλλά και τους βασικούς αντιπάλους της, από την Apple Inc. έως τη Vivo. Ωστόσο, σε εγχώριο επίπεδο, η Xiaomi έχει να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της ανανεωμένης Huawei Technologies Co.

Τα αποτελέσματα έρχονται την κατάλληλη στιγμή για τη Xiaomi και της δίνουν την ώθηση που χρειάζεται, καθώς ο συνιδρυτής Lei Jun πρόκειται να επιχειρήσει το μεγαλύτερο στοίχημα των τελευταίων ετών. Μία προσπάθεια πολλών δισεκατομμυρίων για να εισέλθει η Xiaomi στην κινεζική αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που κυριαρχείται από την Tesla Inc. και την BYD Co. Η Xiaomi πρόκειται να πουλήσει τα πρώτα της ηλεκτροκίνητα μοντέλα την επόμενη εβδομάδα, δύο χρόνια αφότου ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας ανακοίνωσε αυτό που αποκαλεί «το τελευταίο του μεγάλο εγχείρημα».

Η αγορά αυτή, μπορεί να αυξήσει τα κέρδη της κατά 4% ακόμη καθώς το πρώτο της μοντέλο SU7 αναμένεται να πωλείται από 220.000 έως 260.000 γιουάν, παρόμοια με το Model 3 της Tesla, σύμφωνα με τους αναλυτές του Bloomberg Intelligence, Steven Tseng και Woo Jin Ho.

Η Xiaomi υπολογίζει να λάβει ώθηση από την είσοδο της στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά βασίζεται ακόμα κατά κύριο λόγο στα ηλεκτρονικά είδη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Kaspersky: Πάνω από έξι μήνες χρειάζονται οι εταιρείες για να καλύψουν θέσεις κυβερνοασφάλειας

UBS: Έναν χρόνο μετά τη «συμφωνία του αιώνα», η κεφαλαιοποίησή της ξεπερνά τα 100 δισ. δολάρια

Η BayWa r.e. ξεκινά την κατασκευή έργου αιολικής και ηλιακής ενέργειας στην Ισπανία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider