Η McDonald’s σχεδιάζει να επεκτείνει τη συνεργασία της με την Krispy Kreme -παραγωγό ντόνατς- πουλώντας τα προϊόντα της στα εστιατόριά της σε όλη τη χώρα, μέχρι το τέλος του 2026.
Η αναβάθμιση της συνεργασίας τους θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αλλά θα χρειαστούν περίπου δυόμισι χρόνια, καθώς η Krispy Kreme πρέπει να υπερδιπλασιάσει τη διανομή της για να υποστηρίξει αυτή την κίνηση. Όσο διαρκέσει αυτή η συμφωνία, η McDonald's θα είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης fast-food της Krispy Kreme στις ΗΠΑ.
Η αλυσίδα ντόνατ χρησιμοποιεί ένα μοντέλο που της επιτρέπει να παρασκευάζει και να διανέμει τα προϊόντα της αποτελεσματικά. Οι κόμβοι παραγωγής, οι οποίοι είναι είτε καταστήματα είτε εργοστάσια ντόνατ, στέλνουν καθημερινά φρέσκα ντόνατ σε σημεία λιανικής πώλησης, όπως παντοπωλεία και βενζινάδικα.
Η συνεργασία με τη McDonald's αποτελεί ιδιαιτέρως σημαντική ευκαιρία για την Krispy Kreme να επεκτείνει τις πωλήσεις της, καθώς αυτή τη στιγμή παραδίδει τα ντόνατς της σε 6.800 καταστήματα τρίτων, ενώ η McDonald's διαθέτει περίπου 13.500 εστιατόρια στις ΗΠΑ και σχεδιάζει να ανοίξει επιπλέον 900 σε όλη τη χώρα μέχρι το 2027.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Krispy Kreme, Josh Charlesworth, δήλωσε στο CNBC: «Πιστεύουμε ότι μπορούμε να εξυπηρετήσουμε περίπου 6.000 εστιατόρια με την υπάρχουσα υποδομή μας, τα οποία έχουν αυξημένη χωρητικότητα».Επίσης, σημείωσε ότι η επιχείρηση θα χρησιμοποιήσει παντοπωλεία και καταστήματα ψιλικών για να επεκτείνει τις πωλήσεις της. «Αυτό σημαίνει ότι η συνολική αποδοτικότητα και παραγωγικότητα του δικτύου διανομής μας θα βελτιωθεί σημαντικά με την πάροδο του χρόνου» , δήλωσε.
Η σχέση των δύο αλυσίδων ξεκίνησε πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, όταν τα McDonald's άρχισαν να πωλούν δοκιμαστικά ντόνατς Krispy Kreme σε εννέα εστιατόρια. Μήνες αργότερα, το πιλοτικό πρόγραμμα είχε επεκταθεί σε περίπου 160 εστιατόρια. Μάλιστα, η ζήτηση από τους πελάτες της McDonald's κατά τη διάρκεια των δοκιμών ξεπέρασε τις προσδοκίες και των δύο αλυσίδων, σύμφωνα με τον Charlesworth.
Η παραπάνω συμφωνία ευνοεί αμφότερες τις αλυσίδες καθώς, αφενός οι μετοχές της Krispy Kreme έχουν υποχωρήσει κατά 20% τον τελευταίο χρόνο, συμπαρασύροντας την χρηματιστηριακή της αξία στα 2,11 δισ. δολάρια, ενώ και το μέλλον της McDonald's μοιάζει «δυσοίωνο», παρότι η μετοχή της έχει αυξηθεί κατά 2% τον τελευταίο χρόνο. Σημειώνεται ότι, η εταιρεία έχει χρηματιστηριακή αξία 201 δισ.δολαρίων.