Δυναμική ανάπτυξη για τη Hugo Boss στην Ελλάδα – Το νέο σημείο πώλησης και ο διαχωρισμός των brands

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Δυναμική ανάπτυξη για τη Hugo Boss στην Ελλάδα – Το νέο σημείο πώλησης και ο διαχωρισμός των brands
Πώς προχωρά η επέκταση δικτύου του δημοφιλούς brand στην ελληνική αγορά. Η συνεργασία με την Αττικά Πολυκαταστήματα και οι… αυτόνομοι δρόμοι για τις συλλογές Hugo και Boss. Αύξηση του κύκλου εργασιών της Hugo Boss Ελλάς που μετρά ήδη 13 χρόνια παρουσίας στην ελληνική επικράτεια.

Ενισχύει το αποτύπωμά της στην εγχώρια αγορά του λιανικού εμπορίου η γερμανική εταιρεία μόδας Hugo Boss, διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερα μερίδια από την «πίτα» ενός άκρως δυναμικού κλάδου.

Η ελληνική αγορά αποτελεί άλλωστε μια πολλά υποσχόμενη αγορά για τη γνωστή εταιρεία που ξεχωρίζει στην premium ένδυση, έχοντας κερδίσει εδώ και πολλά χρόνια την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.

Το νέο σημείο πώλησης

Στις 4 Μαρτίου άνοιξε τις πύλες του το νέο γυναικείο corner Βoss στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο Attica Mediterranean Cosmos στο 11o χλμ της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Μουδανιών. Σε έναν σύγχρονο χώρο συνολικής έκτασης 55 τ.μ. παρουσιάζεται η γυναικεία συλλογή ενδυμάτων και αξεσουάρ Boss.

Υπενθυμίζεται εδώ άλλωστε ότι η Hugo Boss έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την Αττικά Πολυκαταστήματα, με την τελευταία να λειτουργεί ως franchise partner και με στόχο τη δημιουργία νέων ειδικών σημείων πώλησης των προϊόντων της γνωστής αλυσίδας μόδας, ώστε να ενισχυθεί η ανάπτυξη των πωλήσεών της και να επεκταθεί η παρουσία του brand.

O… διαχωρισμός των brands

Το 2022 η Hugo Boss αποκάλυψε στο κοινό τη νέα της φιλοσοφία, παρουσιάζοντας παγκοσμίως τα δύο ανανεωμένα brands -Hugo και Boss- τα οποία αποκτούν το καθένα περισσότερο αυτόνομο χαρακτήρα και διακριτή ταυτότητα. Αντίστοιχα και τα καταστήματα διαχωρίζονται πλέον σε Hugo και Boss, με τα πρώτα να περιλαμβάνουν νεανικά ρούχα και αξεσουάρ και να απευθύνονται στις πιο νεαρές ηλικίες και τα δεύτερα να στοχεύουν σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Αύξηση 57% στις πωλήσεις στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα ο γερμανικός οίκος μόδας δραστηριοποιείται μέσω της Hugo Boss Ελλάς ΕΠΕ, η οποία ιδρύθηκε το 2011 και εδρεύει στην οδό Αμερικής 19.

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας στην Ελλάδα ανήλθε σε 27,73 εκατ. ευρώ έναντι 17,70 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, καταγράφοντας μια αύξηση της τάξης του 57%. Τα αποτελέσματα προ φόρων αυξήθηκαν στο ποσό των 2,06 εκατ. ευρώ από μόλις 101.458 ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα, ενώ στις 31/12/2022 τα ίδια κεφάλαια ήταν θετικά κατά ποσό 5,20 εκατ. ευρώ έναντι 3,62 εκατ. στην προηγούμενη χρήση. Η εταιρεία το 2022 απασχόλησε 82 εργαζομένους.

Όπως δε αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, στα τέλη του 2022 η εταιρεία διέθετε συνολικά 10 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, με τα τρία εξ αυτών να είναι shop in shops, καθώς έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Αττικά Πολυκαταστήματα.

Ο όμιλος Hugo Boss διαθέτει παρουσία σε 131 χώρες του κόσμου μέσα από ένα ισχυρό δίκτυο περίπου 7.800 σημείων πώλησης, ενώ μέσα από το ηλεκτρονικό κανάλι και δη μέσω του hugoboss.com ταξιδεύει σε 73 χώρες.

Η εταιρεία έχει έδρα το Metzingen της Γερμανίας, απασχολεί περίπου 19.000 υπαλλήλους παγκοσμίως, ενώ το 2023 κατέγραψε πωλήσεις συνολικού ύψους 4,2 δισ. ευρώ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΥΠΕΝ: Περιβαλλοντικό «πράσινο φως» για το «Project Voria» στο Μαρούσι – Οι οδικές παρεμβάσεις 

Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Για ποιους έρχονται πρόστιμα από 1η Ιουλίου - Τι ισχύει για όσους έχουν παράλληλη απασχόληση

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: «Τίναξε την μπάνκα» με 3 mega συμβάσεις 7 δισ. – Η Αττική Οδός, η Εγνατία, ο ΒΟΑΚ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider