Την επέκταση του αποτυπώματός της στη Ρουμανία θα επιδιώξει η Άκτωρ μέσα από την αξιοποίηση των νέων ευκαιριών της αγοράς, που θα προκύψουν στο μέλλον, όπως οι ΣΔΙΤ και οι παραχωρήσεις, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, μιλώντας στο Συνέδριο «Economist Impact» που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στο Βουκουρέστι.
Στη συζήτηση του Συνεδρίου συμμετείχαν ο υφυπουργός του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών της Ρουμανίας, κ. Ionut Savoiu, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ελλάδας, κ. Νίκος Ταχιάος (εξ αποστάσεως) και η γενική γραμματέας Ιδιωτικών Επενδύσεων του υπουργείου Ανάπτυξης, κυρίας Βίκυ Λοΐζου.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Εξάρχου, από την πρώτη στιγμή της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της Άκτωρ από τον Όμιλο Intrakat, η Ρουμανία αποτέλεσε ύψιστη προτεραιότητα για την Άκτωρ, η οποία κινητοποίησε τεράστιους υλικούς και ανθρώπινους πόρους προκειμένου να επιταχυνθούν οι εργασίες αποπεράτωσης των έργων της εκεί. Η Άκτωρ, η οποία είναι παρούσα στη Ρουμανία εδώ και 20 χρόνια, ενισχύθηκε το τελευταίο διάστημα με σημαντικά κεφάλαια, ώστε να επιταχύνει την εκτέλεση των έργων της στη Ρουμανία, σημείωσε ο επικεφαλής της Άκτωρ.
Παράλληλα, ο κ. Εξάρχου προχώρησε και σε έναν απολογισμό προόδου των εν εξελίξει μεγάλων έργων που υλοποιεί η Άκτωρ στη Ρουμανία, αθροιστικού προϋπολογισμού €1,3 δισ. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο Lot 3 του περιφερειακού αυτοκινητόδρομου Βουκουρεστίου A0 (63% του φυσικού αντικειμένου), ο οποίος θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι και στο υποτμήμα 2 της σιδηροδρομικής γραμμής Apața-Cața (21,7% του φυσικού αντικειμένου), ένα δύσκολο τεχνικό έργο, το οποίο αποτελεί ένα από τα ελάχιστα στην Ευρώπη, όπου θα γίνει παράλληλη χρήση 4 μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων.
Ο επικεφαλής της Άκτωρ τόνισε ότι αποτελεί ισχυρή πεποίθηση του ομίλου Intrakat ότι η Ρουμανία διαθέτει διευρυμένες προοπτικές στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής οικογένειας και των γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην ευρύτερη περιοχή. Και επισήμανε ότι η χώρα έχει αποκτήσει ευρύτερο ενδιαφέρον, καθώς η ανοικοδόμηση της Ουκρανίας, μετά τη λήξη του πολέμου, θα περνάει μέσα από τη Ρουμανία και τους σιδηροδρομικούς και οδικούς άξονες που θα συνδέουν το Αιγαίο με τη Μαύρη Θάλασσα.