Η COCO-MAT καινοτόμησε στο πρώτο 100% Hotel Show στην Κρήτη με διαδραστική εμπειρία VR

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η COCO-MAT καινοτόμησε στο πρώτο 100% Hotel Show στην Κρήτη με διαδραστική εμπειρία VR
Το «παρών» στο πρώτο εποχικό 100% Hotel Show στην Κρήτη, έδωσε η COCO-MAT, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.

Το «παρών» στο πρώτο εποχικό 100% Hotel Show στην Κρήτη, έδωσε η COCO-MAT, σύμφωνα με ανακοίνωσή της. Το premium εκθεσιακό γεγονός, εγκαινίασε την πρώτη του εμφάνιση στο νησί, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης (ΔΕΚΚ) στις 13 και 14 Απριλίου 2024, τονίζει η εταιρία που «είναι γνωστή για την καινοτομία και τη δέσμευσή της προς την υποστήριξη εκδηλώσεων που προωθούν τον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας».

Το περίπτερο της COCO-MAT αποτέλεσε έναν από τους κεντρικούς και πιο σημαντικούς προορισμούς του εκθεσιακού κοινού, λόγω της διαδραστικής, πρωτοποριακής προσέγγισης που παρουσίασε με το στοιχείο της εικονικής πραγματικότητας (VR). Με την εφαρμογή ειδικών γυαλιών (VR), οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, να εξερευνήσουν όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει η COCO-MAT σε πολυτελή καταλύματα και επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από την εικονική περιήγησή τους στα ξενοδοχεία της, στη Σαντορίνη αλλά και στην Αθήνα. Εκεί, μπορούσαν να περιηγηθούν στα διαφορετικά δωμάτια, τα εστιατόρια και την πισίνα, καθώς και να φανταστούν το πιθανό σχέδιο μεταμόρφωσης του δικού τους καταλύματος.

«Η ολιστική αυτή εμπειρία προβολής ξενοδοχειακών λύσεων, συμπεριλάμβανε και προϊόντα ξενοδοχειακού εξοπλισμού, όπως για παράδειγμα τα amenities της “Zealots of Νature”, η οποία δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα και έχει σχεδιάσει και αναπτύξει μία, υψηλής ποιότητας, σειρά προϊόντων προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς, για τις ανάγκες κάθε επαγγελματία, εμπνευσμένα από την "Αισθητική της Καθημερινότητας"» προστίθεται.

«Οι κατάμεστες αίθουσες στα Ξενοδοχειακά Workshops καθώς και οι επισκέπτες, οι οποίοι ξεπέρασαν τους τέσσερις χιλιάδες, επιβεβαίωσαν από την πρώτη κιόλας διοργάνωση, τη σπουδαιότητα του θεσμού για την περιοχή. Η Seasonal Edition του Ηρακλείου, κάλυψε βασικές pre-opening ανάγκες ενός ξενοδοχείου αλλά συγχρόνως ανέδειξε τοπικούς προμηθευτές. Το εποχικό concept 100% Hotel Show εδραίωσε την παρουσία του στο νησί και ανανεώνει το ραντεβού του με το κοινό της Κρήτης για τους πρώτους μήνες του 2025, διευρύνοντας το φάσμα επισκεπτών του από συνδεδεμένους προορισμούς του νοτίου Αιγαίου, όπως η Σαντορίνη και η Ρόδος» καταλήγει η ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Δήμος Αθηναίων: Η εκδήλωση για τα Τέμπη δεν ακυρώθηκε αλλά αναβλήθηκε λόγω Πρωτομαγιάς

«Θησαυροφυλάκιο» η Καρέλιας με ταμείο που ξεπερνά τα 690 εκατ. ευρώ

ΕΕ: Εγκρίθηκαν οι «οδηγίες για το πρωινό» - Μεγαλύτερη διαφάνεια για μέλι, γάλα, χυμούς και μαρμελάδες

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider