Μείωση της δυναμικότητας του κλάδου μεταφοράς κοντέινερ μεταξύ Άπω Ανατολής και Ευρώπης κατά περίπου 15%-20% στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 λόγω της διακοπή της κυκλοφορίας πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα «βλέπει» η Maersk.
Σύμφωνα με το Reuters, ο ναυτιλιακός κολοσσός εκτιμά πως οι διακοπές στη ναυτιλία που προκλήθηκαν από τις επιθέσεις των μαχητών Χούθι σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα αναμένεται να διαρκέσουν τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, προσθέτοντας πως «η ζώνη κινδύνου έχει επεκταθεί και οι επιθέσεις φτάνουν ακόμη περισσότερο στις υπεράκτιες περιοχές».
«Αυτό ανάγκασε τα πλοία μας να επιμηκύνουν περαιτέρω το ταξίδι τους, με αποτέλεσμα επιπλέον χρόνο και κόστος για να φτάσει το φορτίο σας στον προορισμό του προς το παρόν», ανέφερε σε σημείωμά της η δανέζικη εταιρεία, όπως μετέδωσε το πρακτορείο.
Τα κόστη των καυσίμων της Maersk στις διαδρομές μεταξύ Ασίας και Ευρώπης είναι τώρα 40% υψηλότερα ανά ταξίδι, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.