H ραγδαία άνοδος των υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου γρήγορης μόδας, όπως οι Temu και Shein, ανατρέπει την βιομηχανία αερομεταφορών, καθώς διεκδικούν ολοένα και περισσότερο χώρο αεροπορικού φορτίου για να προσελκύσουν τους καταναλωτές με γρήγορους χρόνους παράδοσης.
Όπως σημειώνει το Forbes, ο κινεζικός ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τον ταχέως αναπτυσσόμενο ανταγωνιστή Shein, έγινε τόσο δημοφιλής στους Αμερικανούς καταναλωτές που αύξησε τις τιμές για γρήγορη αερομεταφορά από την Κίνα, δημιουργώντας μια κρίση φορτίου.
«Κανείς δεν το είδε να έρχεται πέρυσι», είπε στο μέσο ο Niall van de Wouw, επικεφαλής εναέριων εμπορευματικών μεταφορών της εταιρείας Xeneta. «Ο όγκος τους θα μπορούσε να είναι της ίδιας τάξης μεγέθους με τον μεγαλύτερο μεταφορέα στον κόσμο».
9.000 τόνους φορτίου κάθε μέρα
Εκείνη την εποχή, η εταιρεία ήταν μόλις ενάμιση έτους. «Αυτό είναι πολύ ασυνήθιστο», είπε. «Δεν μπορώ να θυμηθώ μία ή δύο εταιρείες να έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση. Αυτό είναι το τρομακτικό κομμάτι για την εκθετική ανάπτυξη», σημείωσε.