Alibaba: Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ παγκόσμιος πρεσβευτής του AliExpress

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Alibaba: Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ παγκόσμιος πρεσβευτής του AliExpress
Ο θρύλος του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ θα προωθήσει τη διεθνή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, το AliExpress, στο μεγαλύτερο deal που έχει ανακοινώσει για πρεσβευτή στην ιστορία του ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός.

Ο θρύλος του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ θα προωθήσει τη διεθνή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, το AliExpress, στο μεγαλύτερο deal που έχει ανακοινώσει για πρεσβευτή στην ιστορία του ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός. Η συμφωνία έρχεται στο πλαίσιο της ταχείας παγκόσμιας επέκτασης των ανταγωνιστών του AliExpress, ήτοι του PDD Holdings με έδρα την Κίνα που διαφημίστηκε στο Super Bowl για να προσελκύσει περισσότερους πελάτες στις ΗΠΑ αλλά και της Shein.

Η AliExpress, η οποία δεν αποκάλυψε πόσα πλήρωσε τον Μπέκαμ για να γίνει ο παγκόσμιος πρεσβευτής του app, ενώθηκε με αρκετές κινεζικές εταιρείες με στόχο την προβολή τους μέσω χορηγιών στο Euro 2024. «Η AliExpress επενδύει εκατομμύρια ευρώ για εκπτώσεις, προσφορές και φανταστικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια των αγώνων», ανέφερε η εταιρεία, καλώντας τους φιλάθλους να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή AliExpress ώστε να κερδίσουν εισιτήρια για παιχνίδια.

«Το AliExpress βοηθά τους φιλάθλους να έρθουν ακόμη πιο κοντά στο UEFA EURO 2024 αυτό το καλοκαίρι, προσφέροντάς τους μεγάλα έπαθλα καθώς η δράση λαμβάνει χώρα στον αγωνιστικό χώρο», ανέφερε από την πλευρά του ο Βρετανός ποδοσφαιριστής. Η διεθνής επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, η οποία περιλαμβάνει το AliExpress, ονομάζεται Alibaba International Digital Commerce Group.

Οι πωλήσεις της διεθνούς μονάδας αυξήθηκαν κατά 45% σε ετήσια βάση τους πρώτους τρεις μήνες του 2024 στα 27,45 δισεκατομμύρια γουάν (3,79 δισεκατομμύρια δολάρια). Η εταιρεία «έκανε επιθετικές επενδύσεις» στη Μέση Ανατολή και σε άλλες αναδυόμενες αγορές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, δήλωσε ο Γιανγκ Φαν, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της διεθνούς μονάδας.

Η AliExpress είχε ξοδέψει περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια στη Νότια Κορέα για να προσελκύσει ντόπιους καταναλωτές με χαμηλότερες τιμές προϊόντων. Άλλες εταιρείες με έδρα την Κίνα έχουν επίσης εντείνει τις προσπάθειές τους να επεκταθούν στο εξωτερικό εν μέσω επιβράδυνσης της ανάπτυξης στα εγχώρια εδάφη. Οι Κινέζοι χορηγοί του Euro 2024 περιλαμβάνουν τη θυγατρική της Alibaba, Alipay, την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, τη μάρκα οικιακών συσκευών Hisense και την εταιρεία smartphone Vivo.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η xAI του Έλον Μασκ «μάζεψε» 6 δισ. δολάρια στην «κούρσα» της τεχνητής νοημοσύνης

Εκλογές στη Βρετανία: Πώς αντιδρούν παραδοσιακά οι αγορές - Τα ιστορικά διδάγματα

Επιστροφή πάνω από τις 1.490 μονάδες για το Χρηματιστήριο

gazzetta
gazzetta reader insider insider