«Φουντώνει» η μάχη του quick commerce στα σούπερ μάρκετ

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
«Φουντώνει» η μάχη του quick commerce στα σούπερ μάρκετ
Εντείνεται ο ανταγωνισμός. Η συνεργασία της ΑΒ με το e-food που σπάει... την αποκλειστικότητα της σχέσης με τον Σκλαβενίτη και η επόμενη μέρα.

Σε πεδίο δόξης λαμπρό αναδεικνύεται για τα σούπερ μάρκετ το quick commerce, καθώς η εκρηκτική άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου που πυροδοτήθηκε κατά το ξέσπασμα της πανδημίας έχει αλλάξει άρδην τα δεδομένα στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Και μπορεί πλέον να έχει ομαλοποιηθεί η εικόνα που παρουσιάζει το κανάλι των online αγορών καθώς έχει κάτσει ο κουρνιαχτός από τη «θύελλα» που είχε ξεσηκώσει ο κορονοϊός και τίποτα δεν θυμίζει τη φρενίτιδα που επικρατούσε πριν από τέσσερα χρόνια, ωστόσο o ανταγωνισμός στον κλάδο των σούπερ μάρκετ καλά κρατεί, καθώς η μάχη μεταφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο άμεσης παράδοσης την ώρα που εδραιώνεται η ανάγκη των καταναλωτών για γρήγορες και εύκολες αγορές.

Σε αυτό το περιβάλλον, οι γνωρίζοντες τα του κλάδου αντιλαμβάνονται πλήρως ότι είναι μονόδρομος η μετάβαση της οργανωμένης λιανικής στην ψηφιακή εποχή αλλά και ότι το online κανάλι ήρθε για να μείνει.

Η συνεργασία ΑΒ Βασιλόπουλος και efood σπάει… την αποκλειστικότητα της Σκλαβενίτης

Μόλις χθες έγινε γνωστή η συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την efood. Η εν λόγω συνεργασία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος και να παραλάβουν τα προϊόντα που επιθυμούν εντός 60 λεπτών.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών δίνει την ευκαιρία στους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες του efood να έχουν την επιλογή των καταστημάτων της AB Βασιλόπουλος για τις αγορές τους, καθώς και στους καταναλωτές της ΑΒ Βασιλόπουλος να παραγγέλνουν online διαμέσου της πλατφόρμας που χρησιμοποιούν καθημερινά για τα αγαπημένα τους προϊόντα.

Η πρώτη φάση της συνεργασίας των δύο εταιρειών ξεκινάει με τέσσερα καταστήματα στην Αττική και πέντε στη Θεσσαλονίκη, ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα θα ενσωματώνονται προοδευτικά καταστήματα στην υπόλοιπη Αττική και την περιφέρεια. Οι διαθέσιμοι κωδικοί στην εφαρμογή του efood, ανάλογα με την τυπολογία του κάθε καταστήματος εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβάνουν δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων, όπως γαλακτοκομικά, αλλαντικά, αλλά και προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής, είδη καθαρισμού και οικιακής χρήσης.

Σημειώνεται δε πως οι τιμές των προϊόντων θα είναι ίδιες με εκείνες των καταστημάτων, ενώ δεν συμπεριλαμβάνονται οι προωθητικές ενέργειες του σχήματος πιστότητας της ΑΒ Plus. Τα διαθέσιμα προϊόντα θα ανανεώνονται τακτικά με νέες ετικέτες και προσφορές, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 09:30 έως τις 19:30.

Να σημειωθεί εδώ ότι από τον Μάρτιο του 2020 η efood είχε συνεργασία μόνο με την Σκλαβενίτης και με καμία άλλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Η νέα συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος σηματοδοτεί δε μια μεγάλη αλλαγή, καθώς για πρώτη φορά φαίνεται ότι… σπάει η αποκλειστικότητα της Σκλαβενίτης, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα δεν αποκλείεται κι άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ να ξεκινήσουν συνεργασία με την efood.

Η απόφαση της ΑΒ Βασιλόπουλος να ξεκινήσει συνεργασία με την efood έρχεται λίγους μήνες μετά τον τερματισμό της λειτουργίας της πλατφόρμας Instashop. Ήταν τον Δεκέμβριο του 2023 όταν μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Instashop ανακοίνωσε μέσω επιστολής της στα καταστήματα ότι τερματίζει τη λειτουργία της στη χώρα μας. Συνεργασία με την Instashop είχαν τόσο η ΑΒ Βασιλόπουλος, όσο και τα My Market, τα Bazaar, καθώς και η γνωστή αλυσίδα Θανόπουλος.

Υπενθυμίζεται άλλωστε ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει συνεργασία και με τη Wolt, ενώ μένει να φανεί αν και ο leader του κλάδου, ο όμιλος Σκλαβενίτης, επιχειρήσει στο άμεσο μέλλον μια ανάλογη συνεργασία. Η Wolt διατηρεί επίσης συνεργασίες και με τις αλυσίδες Μy Market, Μασούτης και Κρητικός.

Wolt+: Η νέα συνδρομητική υπηρεσία της Wolt

Στο μεταξύ, όπως ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα, η Wolt, συνεχίζοντας να αναβαθμίζει και να εμπλουτίζει την εμπειρία των χρηστών της πλατφόρμας, παρουσιάζει το Wolt+, τη νέα της συνδρομητική υπηρεσία.

Η συνδρομητική υπηρεσία για την ώρα θα είναι διαθέσιμη στην Αθήνα και σε όλες τις περιοχές της Αττικής, στις οποίες εξυπηρετεί η πλατφόρμα.

Οι χρήστες της νέας υπηρεσίας θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις παραγγελίες τους με μηδενικό κόστος διανομής, για καταστήματα που βρίσκονται έως 4 χιλιόμετρα μακριά τους. Επιπλέον, μέσα από τη Wolt+, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία ευρεία γκάμα εστιατορίων και καταστημάτων που είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα της Wolt, με το κόστος της ελάχιστης παραγγελίας να διαμορφώνεται ως εξής: 7,5 ευρώ για εστιατόρια, 25 ευρώ για super market και 12 ευρώ για καταστήματα λιανικής.

Οι δυνατότητες που θα έχουν οι χρήστες της Wolt+ δεν περιορίζονται εδώ, καθώς θα μπορούν να επωφεληθούν και από τα exclusive deals, που θα είναι διαθέσιμα στη νέα υπηρεσία. Το κόστος εγγραφής στην υπηρεσία Wolt+, είναι μόλις 3,99 ευρώ/ μήνα, ενώ παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα της δωρεάν δοκιμής για 30 ημέρες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Εφορία: Στα αζήτητα επιστροφές φόρου 93 εκατ. ευρώ – Άφαντοι 130.000 δικαιούχοι

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider