Κρι-Κρι: Στα 6,82 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α' τριμήνου - Αύξηση τζίρου 14,4%

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κρι-Κρι: Στα 6,82 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α' τριμήνου - Αύξηση τζίρου 14,4%
Αύξηση 14,4% κατέγραψε ο κύκλος εργασίας της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ το α' τρίμηνο του 2024 και διαμορφώθηκε στα 52,48 εκατ. ευρώ. Τι γίνεται με γιαούρτι - παγωτό.

Αύξηση 14,4% κατέγραψε ο κύκλος εργασίας της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ το α' τρίμηνο του 2024 και διαμορφώθηκε στα 52,48 εκατ. ευρώ, έναντι 45,90 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ άνοδο σημείωσαν και τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) που ανήλθαν σε 9,86 εκατ. ευρώ έναντι 9,71 εκατ. ευρώ το 2023. Τα κέρδη προ φόρων άγγιξαν τα 8,72 εκατ. ευρώ, έναντι 8,46 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα 6,82 εκατ. ευρώ, έναντι 6,68 εκατ. ευρώ το 2023.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εισηγμένης, στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +15,9% σε αξία και +21,6% σε όγκο. Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +27,2%, ξεπερνώντας τα 29,2 εκατ. ευρώ και πλέον αποτελούν το 62% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.

Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις άγγιξαν τα 17,7 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση +1,1% σε αξία και +9,4% σε όγκο. Στην τρέχουσα περίοδο, οι τιμές των προϊόντων βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο, και αυτό επηρεάζει αρνητικά την αξία των πωλήσεων και πιέζει τα περιθώρια κερδοφορίας, όπως ξεκαθαρίζει η εταιρία.

«Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά +1,8 ποσοστιαίες μονάδες, ασκώντας πίεση στα branded γιαούρτια. Η συνεχιζόμενη πίεση από την ανάπτυξη των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, οδηγεί τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε περιορισμένη μεριδιακή απώλεια (-0,6 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία), με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 15,8%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI) σε αξία, Ιαν.-Μαρ. 2024]. Γενικότερα, από τις εξελίξεις στην αγορά φαίνεται να προκύπτει όφελος για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας και αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό για την εγχώρια αγορά γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας» προστίθεται στην σχετική ανακοίνωση.

Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α' τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε 3,66 εκατ. ευρώ έναντι 3,49 εκατ. ευρώ της προηγούμενης αντίστοιχης περιόδου (αύξηση +5,1%). Στο προσεχές διάστημα όμως, η πορεία των πωλήσεων βελτιώθηκε, με αποτέλεσμα στο πεντάμηνο οι πωλήσεις παγωτού εσωτερικού να εμφανίζονται αυξημένες κατά +22% περίπου.

Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, η εταιρεία έχει εκπονήσει και υλοποιεί επενδυτικά σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Για τη χρήση 2024, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις συνολικού ύψους μεταξύ 21 εκατ. ευρώ με 25 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΟΠΑΠ: Άνοδος GGR στα 549,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2024

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών - Μαζί για το Παιδί: Στηρίζουν 107 οικογένειες πλημμυροπαθών στη Θεσσαλία

Καρέλιας: Διανομή μερίσματος 11,78 ευρώ ανά μετοχή

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider