Σε μία προσπάθεια να ενισχύσει τα έσοδα της και να αντιμετωπίσει τα υψηλότερα κόστη εν όψει της επικείμενης αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου, η Shein που φημίζεται για τα οικονομικά προϊόντα της, φαίνεται να έχει αυξήσει τις τιμές πάνω από ένα τρίτο σε ορισμένα από τα βασικά της είδη.
Σύμφωνα με ανάλυση που πραγματοποίησε η ερευνητική EDITED, στην στρατηγική τιμολόγηση της Shein κατά την 1η Ιουνίου του τρέχοντος και του προηγούμενου έτους, βρέθηκε ότι οι αυξήσεις τιμών ξεπέρασαν αυτές των μεγάλων ανταγωνιστών της όπως οι H&M και Zara.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, που αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά της Shein στις πωλήσεις, η εταιρεία έχει ανεβάσει τη μέση τιμή για τα γυναικεία φορέματα κατά 28% στο διάστημα έως την 1η Ιουνίου, στα 28,51 δολάρια.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της EDITED, οι τιμές της Shein εξακολουθούν να είναι σημαντικά χαμηλότερες από τις αντίστοιχες σε H&M (40,97 δολάρια) και Zara (79,69 δολάρια), ωστόσο οι αυξήσεις ήταν μεγαλύτερες σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Η Shein, είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές ηλεκτρονικό κατάστημα που μεταπουλά διάφορα προϊόντα, κύρια δραστηριότητά της όμως παραμένει η πώληση των ιδίων εμπορικών σημάτων της και ειδικότερα τα γυναικεία ρούχα.
Διαθέτει ένα δίκτυο προμηθευτών που κυρίως έχουν έδρα την Κίνα, οι οποίοι ανατρέπουν τις παραδοσιακές διαδικασίες παραγωγής και αυξάνουν την παραγωγή ανάλογα με τη ζήτηση. Τα περισσότερα από τα ρούχα κατασκευάζονται στο Guangzhou της Κίνας από περίπου 5.400 προμηθευτές.
Αν και η Shein δεν έχει δημοσιοποιήσει οικονομικά στοιχεία, η Coresight Research εκτιμά ότι τα έσοδα της θα φτάσουν τα 50 δισ. δολάρια το 2024, με άλμα 55% σε ετήσια βάση.