Σκλαβενίτης: Πατάει γερά «πόδι» στην κυπριακή αγορά – Οι άμεσοι στόχοι

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σκλαβενίτης: Πατάει γερά «πόδι» στην κυπριακή αγορά – Οι άμεσοι στόχοι
Πώς ερμηνεύεται η απόκτηση της κυπριακής αλυσίδας Παπαντωνίου.

Σε σημαντική ενίσχυση του οικονομικού του αποτυπώματος στην αγορά της Κύπρου, διευρύνοντας κατά πολύ τα μερίδια αγοράς του, αποσκοπεί ο όμιλος Σκλαβενίτη, με την απόκτηση των Υπεραγορών Papantoniou Supermarkets.

Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του leader της εγχώριας αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου με την κυπριακή αλυσίδα σούπερ μάρκετ διήρκησαν για αρκετούς μήνες, ωστόσο χθες ανακοινώθηκε η υπογραφή της συμφωνίας. Μιας συμφωνίας που θέτει ακόμη πιο δυναμικά στο κάδρο της κυπριακής αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου τον Σκλαβενίτη, αλλά και ανοίγει τον δρόμο για την περαιτέρω «διεθνοποίηση» των επιχειρηματικών του δραστηριοτήτων.

Πώς αυξάνεται το δίκτυο καταστημάτων του Σκλαβενίτη

Ο Σκλαβενίτης διαθέτει ήδη ένα δίκτυο 18 καταστημάτων στην κυπριακή αγορά, τα οποία αφορούν στα πρώην Carrefour και τα οποία «πέρασαν» στην αλυσίδα μετά την ιστορική διάσωση της Μαρινόπουλος. Από το σύνολο του δικτύου, οκτώ καταστήματα βρίσκονται στη Λευκωσία, πέντε στη Λεμεσό, από δύο σε Λάρνακα και Πάφο και ένα κατάστημα στο Παραλίμνι.

Μετά την απόκτηση των εννέα καταστημάτων της αλυσίδας Παπαντωνίου, ο όμιλος Σκλαβενίτη ενισχύει το δίκτυό του στην Κύπρο, φτάνοντας συνολικά τα 27 καταστήματα, ενώ εισέρχεται και στο «top 3» στην κυπριακή αγορά της οργανωμένης λιανικής μαζί με τη Lidl Κύπρου και την αλυσίδα Άλφαμεγα του ομίλου Παπαέλληνα. Επόμενος στόχος, να διεκδικήσει ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς και να πρωταγωνιστήσει και στην Κύπρο.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι στην ελληνική επικράτεια, το 2022 ο κύκλος εργασιών του ομίλου Σκλαβενίτη ανήλθε στα 4,47 δισ. ευρώ, έναντι 3,98 δισ. ευρώ το 2021. Ο όμιλος εμφάνισε καθαρά κέρδη ύψους 58,17 εκατ. ευρώ.

Η κυπριακή αλυσίδα Παπαντωνίου

Η αλυσίδα ιδρύθηκε το 1987. Η πρώτη Υπεραγορά Papantoniou άνοιξε στη Χλώρακα της Πάφου, με χώρο πώλησης μόλις 150 τ.µ. Μετά από αρκετές προσθήκες και ανακαινίσεις, το αρχικό κατάστημα διαθέτει πλέον 2.000 τ.µ. σύγχρονου εµπορικού χώρου.

Με τα χρόνια, η εταιρεία επεκτάθηκε δηµιουργώντας µια αλυσίδα εννέα υπεραγορών, µε συνολικό εµβαδό εκθεσιακού χώρου πώλησης 23.000 τ.µ. και µε περισσότερα από 80.000 προϊόντα.

Η ανάπτυξη συνεχίστηκε ως εξής: Υπεραγορά Πάφου (1997), Υπεραγορά Κάτω Πάφου (2006), Υπεραγορά Πόλις Χρυσοχούς (2007), Υπεραγορά Πισσουρίου (2009), Υπεραγορά Ύψωνα (2012), Υπεραγορά Καθολικής (Κέντρο Λεμεσού - 2015), Υπεραγορά Γεροσκήπου (2016), Υπεραγορά Έγκωμη (2019).

Από το 2018 λειτουργεί υπερσύγχρονο κέντρο διανομής για καλύτερο χειρισμό των αποκλειστικών εισαγωγών και της ιδιωτικής ετικέτας Παπαντωνίου, καθώς και ξηρής και ψυχόμενης αποθήκης, ενώ το 2019, οι Υπεραγορές Παπαντωνίου προχώρησαν σε συνεργασία με την εταιρεία Sainsbury’s για αποκλειστική αντιπροσώπευση των προϊόντων Sainsbury’s στην Κύπρο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

The Ilisian: Mega suite 400 τ.μ., κατοικίες και σύγχρονη λέσχη μελών θα περιλαμβάνει το νέο συγκρότημα (pics)

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: «Δύναμη πυρός» 3 δισ. για επενδύσεις, αναμένει μερίσματα 10 δισ. - «Ταύροι» οι αναλυτές

Από 1η Ιουλίου διαθέσιμη και στην Ελλάδα η εφαρμογή Gemini της Google σε iOs και Android

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider