Google – Meta: Κρυφό deal για διαφημίσεις με στόχο εφήβους

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Google – Meta: Κρυφό deal για διαφημίσεις με στόχο εφήβους
Google - Meta / Πηγή Φωτογραφίας: Getty Images
Mυστική συμφωνία προκειμένου να προωθήσει διαφημίσεις του Instagram σε ανήλικους χρήστες του YouTube, παρακάμπτοντας τους ίδιους της τους κανόνες για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται τα άτομα κάτω των 18 ετών, σύναψε η Google με τη Meta.

Mυστική συμφωνία προκειμένου να προωθήσει διαφημίσεις του Instagram σε ανήλικους χρήστες του YouTube, παρακάμπτοντας τους ίδιους της τους κανόνες για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται τα άτομα κάτω των 18 ετών, σύναψε η Google με τη Meta.

Σύμφωνα με αρχεία που εξέτασαν οι Financial Times καθώς και με πηγές που έχουν γνώση του θέματος, η Google εργάστηκε πάνω σε ένα εμπορικό πρότζεκτ για τη Meta που ήταν σχεδιασμένο να στοχεύσει χρήστες του YouTube ηλικίας 13 έως 17 ετών με διαφημίσεις που προωθούσαν τη διάσημη εφαρμογή εικόνων και βίντεο της ανταγωνίστριας εταιρείας.

Η καμπάνια για το Instagram στόχευε σκόπιμα μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζονται ως «οι άγνωστοι», με τη Google, ωστόσο, να γνωρίζει ότι πρόκειται κυρίως για ηλικίες κάτω των 18, αναφέρουν οι πηγές. Στο μεταξύ, τα αρχεία που εξέτασαν οι FT δείχνουν ότι έγιναν βήματα προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν θα γινόταν σαφής ο πραγματικός στόχος της διαφημιστικής εκστρατείας.

Το εν λόγω πρότζεκτ παραβιάζει κανόνες της Google που απαγορεύουν τις προσωποποιημένες και στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες κάτω των 18 ετών. Τονίζεται, επίσης, ότι η εταιρεία έχει πολιτικές ενάντια στην παράκαμψη των κανόνων της ή στη «στόχευση δι’ αντιπροσώπου».

Η καμπάνια της Meta στο YouTube που είχε στόχο να προσελκύσει νεότερους σε ηλικία χρήστες στο Instagram, βρισκόταν ήδη σε εξέλιξη τον περασμένο Ιανουάριο, όταν ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ εμφανίστηκε ενώπιον του αμερικανικού Κογκρέσου, όπου και απολογήθηκε στις οικογένειες παιδιών που είχαν πέσει θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης στις διαδικτυακές του πλατφόρμες.

Οι δύο εταιρείες, που έχουν έδρα τη Σίλικον Βάλεϊ και είναι συνήθως έντονα ανταγωνιστικές μεταξύ τους, ξεκίνησαν το προαναφερθέν εγχείρημα στα τέλη του περασμένου έτους, καθώς η Google προσπαθούσε να αυξήσει τα διαφημιστικά της κέρδη και η Meta στόχευε να διατηρήσει την προσοχή των νεότερων χρηστών έναντι ανταγωνιστών της όπως το TikTok.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Air France και Transavia παρατείνουν την αναστολή πτήσεων προς τη Βηρυτό έως 11/8

Τουρκία: Μετά το Instagram μπλόκαρε και το Roblox

Χρέωση έως και 20 δολάρια για τις υπηρεσίες του Apple Intelligence

gazzetta
gazzetta reader insider insider