Τα σχέδια διεύρυνσης της παρουσίας του στη μικρή λιανική, μέσω των φυσικών καταστημάτων του efood local, καταστρώνει o ελληνικός βραχίονας της Delivery Hero. Στόχος να εισάγει την καινοτομία που χαρακτηρίζει τη δημοφιλή πλατφόρμα του efood στο φυσικό κατάστημα και την ευκολία του ψηφιακού κόσμου στον φυσικό.
Δύο χρόνια μετά τη συμφωνία εξαγοράς του ομίλου Μούχαλη, η οποία προσέθεσε στο efood ένα ευρύ δίκτυο dark stores, το φυσικό δίκτυο convenience stores της kiosky’s και πολυάριθμα σημεία πώλησης μικρής λιανικής (περίπτερα, ψιλικατζίδικα, mini markets κ.ά.) καθώς και πρόσβαση στο χονδρικό εμπόριο μέσω της Άλφα Διανομές, η efood δημιουργεί λανσάρει το νέο brand του efood local για να υποστηρίξει ένα νέο concept μικρής λιανικής που έχει έντονη τη σφραγίδα της εντοπιότητας.
Εναρκτήριο λάκτισμα το efood local στο Γουδί, απέναντι από το νοσοκομείο Παίδων, το οποίο λειτουργεί σε ένα κατάστημα 100 τ.μ. με στόχο να εξυπηρετεί τις ανάγκες της γειτονιάς. Διαθέτει από καφέ και κάβα μέχρι καπνικά προϊόντα, ζεστή γωνιά φαγητού και σνακ, με ένα κωδικολόγιο 2.000 προϊόντων και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας 8.00-12.00 όλες τις ημέρες, συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών.
Η επένδυση κόστισε 200.000 και είναι η πρώτη του νέου εγχειρήματος. Ακολουθεί ένα δεύτερο κατάστημα, με την ίδια φιλοσοφία που θα λειτουργήσει σε λίγες ημέρες στο Χαλάνδρι, το οποίο πέρα από τα παραπάνω θα διαθέτει και χώρο εστίασης.
Μέσω franchise το πλάνο επέκτασης του efood local
Τα δύο αυτά καταστήματα θα αποτελέσουν τον πιλότο και η πορεία τους τους επόμενους μήνες θα χρησιμοποιηθεί για να χαρτογραφηθεί επακριβώς το επενδυτικό πλάνο του νέου πρότζεκτ όπως επεσήμανε ο Χάρης Τακάς, Γενικός Διευθυντής Quick Commerce της efood, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες.
«Το νέο πρότζεκτ έχει το DNA του efood θέτοντας ως στόχο να κάνει εύκολη την καθημερινότητα μας. Θέλουμε να πάμε μπροστά το κομμάτι των convienience stores μέσα από μια διευρυμένη προϊοντική γκάμα η οποία θα συνδυάζεται με καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που θα υιοθετηθούν σταδιακά στο back office του κάθε καταστήματος. Στόχος είναι να αυξηθούν οι συνέργειες μεταξύ ψηφιακού και φυσικού κόσμου και να περάσει και στο φυσικό κατάστημα η ευκολία και η εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών του efood» ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής.
Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος είναι τα καταστήματα να λειτουργούν 365 ημέρες το χρόνο με διευρυμένο ωράριο από τις 8 το πρωί έως τις 12:00. Ωστόσο δεν αποκλείστηκε το ενδεχόμενο το ωράριο να προσαρμόζεται στις ειδικές ανάγκες της κάθε γειτονιάς, με κάποια καταστήματα να λειτουργούν σε 24ωρη βάση.
Παρότι το πλάνο επέκτασης δεν έχει καταρτιστεί ακόμα ο κ. Τάκας επιβεβαίωσε ότι το πρότζεκτ θα είναι διαθέσιμο για ανάπτυξη μέσω franchise και διευκρίνισε ότι δεν είναι αμιγώς ανταγωνιστικό με τα convenience stores του Kiosky’s αφού εδράζεται σε διαφορετική φιλοσοφία. Το νέο πρότζεκτ δεν πρόκειται να ‘κανιβαλίσει’ τα Kiosky’s ανέφερε χαρακτηριστικά, παραδεχόμενος ωστόσο ότι εάν στο μέλλον κάποιος απ’ τους συνεργάτες franchisees των Kiosky’s, επιθυμεί να μεταβεί στο νέο πρότζεκτ θα μπορεί να το κάνει υπό προϋποθέσεις.
Σε κάθε περίπτωση διευκρινίστηκε ότι η επέκταση των efood locals θα είναι σταδιακή και θα αφορά αρχικά μόνο την περιοχή της Αθήνας. Όσο για τα καταστήματα που θα επιλέγονται θα είναι όλα σε κεντρικά σημεία της πόλης των Αθηνών, όπου υπάρχει έντονη διέλευση πεζών ή και οχημάτων.
Με το νέο εγχείρημα ο ελληνικός βραχίονας του γερμανικού ομίλου επιδιώκει να διευρύνει το αποτύπωμά του στη μικρή λιανική η οποία αριθμεί περίπου 10.000 καταστήματα στη χώρα μας και έχει τζίρος περί τα 2 δισ. ευρώ ετησίως.