Σε τρεις πυλώνες το όραμα του Κ. Νεμπή για τον ΟΤΕ του 2030

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σε τρεις πυλώνες το όραμα του Κ. Νεμπή για τον ΟΤΕ του 2030
Κώστας Νεμπής
Πρωτιά στα δίκτυα, επέκταση σε νέες υπηρεσίες και μετασχηματισμού συνέχεια περιλαμβάνει η επόμενη ημέρα του ΟΤΕ.

Στο τρίπτυχο καλύτερη εμπειρία πελάτη, σταθερή πρωτιά στα δίκτυα νέας γενιάς και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας θα βασίσει την διοίκηση του ΟΤΕ ο νέος επικεφαλής του, Κώστας Νεμπής, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε σε χθεσινή ομιλία του στους εργαζόμενους του Οργανισμού. Αναλύοντας μάλιστα το όραμα του για τον ΟΤΕ έως το 2030, ξεκαθάρισε ότι ο οργανισμός και οι θυγατρικές του παραμένουν ως έχουν, χωρίς να υπάρχει πρόθεση πώλησης κάποιας εξ αυτών, εφόσον ολοκληρωθεί και η πώληση του ρουμανικού βραχίονα, μετά την πρόσφατη πώληση της Otesat Maritel.

Οι τρεις πυλώνες της νέας στρατηγικής του ΟΤΕ

Η νέα στρατηγική του ΟΤΕ εστιάζει στην επιτάχυνση της αναπτυξιακής πορείας και του μετασχηματισμού του και βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: Να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας, να παραμείνει σε θέση οδηγού στα δίκτυα νέας γενιάς και να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, πάντα με την υποστήριξη των ανθρώπων του, όπως ανέφερε ο κ. Νεμπής.

Η στρατηγική αυτή πλαισιώνεται από την πάγια δέσμευση του οργανισμού για βιώσιμη ανάπτυξη και για δημιουργία αξίας για τους μετόχους καθώς και για αξιοποίηση της δύναμης ενός παγκόσμιου ομίλου όπως η Telekom. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο είχε διαφανεί ήδη από πέρυσι, όπου η Cosmote ενσωμάτωσε το logo «Τ» στα προϊόντα της, στην επικοινωνιακή της ταυτότητα και φυσικά στο Μέγαρο της Λεωφόρου Κηφισίας. Μένει να φανεί πόσο σχεδιάζει να επενδύσει περαιτέρω σε αυτή την αξιοποίηση, μετά και την επισήμανση του νέου επικεφαλής της.

Σε κάθε περίπτωση ο κ. Νεμπής ξεκαθάρισε πως το όραμα του Ομίλου ξεπερνά τα στενά γεωγραφικά όρια της χώρας μας, επισημαίνοντας ότι φιλοδοξία είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης – γεγονός που θα μπορούσε να συμβεί με την βοήθεια της Telekom. Χάρη στο ευρύ αποτύπωμα του, ο ΟΤΕ θα μπορούσε να οδηγήσει και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποιησης στην Ευρώπη, όπως προσέθεσε.

Οι πέντε προτεραιότητες

O οδικός χάρτης για να γίνει το όραμα αυτό πραγματικότητα, σύμφωνα με τον κ. Νεμπή, περιλαμβάνει πέντε βασικές προτεραιότητες.

Η πρώτη είναι τα δίκτυα οπτικών ινών με τον επικεφαλής του Οργανισμού να ξεκαθαρίζει ο στόχος για κάλυψη των 2/3 των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έως το 2027 παραμένει ως έχει και θα υλοποιηθεί με τα 3 δισ. επενδύσεις που έχουν ήδη ξεκινήσει. Πέρα βέβαια από την κάλυψη, στόχος του ΟΤΕ, όπως ξεκαθάρισε ο κ. Νεμπής είναι και η μεταφορά της πλειονότητας των πελατών του σε FTTH, στοίχημα που με τα μέχρι σήμερα δεδομένα της αγοράς φαντάζει δύσκολο.

Έτερη προτεραιότητα αποτελεί και το 5G δίκτυο, και ειδικά η αξιοποίηση του φάσματος 3.5GHz καθώς και η αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών. Να θυμίσουμε ότι ειδικά όσον αφορά στο τελευταίο σκέλος προσπάθειες καταβάλει και ο ανταγωνισμός, λανσάροντας smartphones με δυνατότητα σύνδεσης 5G σε χαμηλό εύρος τιμής. Αντίστοιχες κινητές συσκευές διαθέτει και η Telekom – οι οποίες, προς ώρας, δεν διατίθενται στην Ελλάδα.

Σε πρώτο πλάνο παραμένει και η συνδρομητική τηλεόραση, με το στοίχημα εδώ να αποτελεί η αύξηση της διείσδυσης των νόμιμων συνδέσεων ώστε η χώρα να φτάσει κοντά στο μέσο όρο της ΕΕ. Το γεγονός άλλωστε επιβεβαίωσε πολύ πρόσφατα και η συμφωνία που σύναψε ο ΟΤΕ με την Nova, η οποία είχε ως στόχο την καταπολέμηση της πειρατείας αλλά και η σύμπραξη με το Netflix για να εισαχθεί στην πλατφόρμα της Cosmote TV.

Ψηλά στην ατζέντα βρίσκονται και τα έργα ICT σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα αλλά και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα που παρουσίασε η COSMOTE με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο (ELTRUN).

Όσο για το τελευταίο μονοπάτι του οδικού χάρτη δεν είναι άλλο από την ανάπτυξη υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ. Να θυμίσουμε ότι ο οργανισμός αναπτύσσεται μέχρι σήμερα στην ασφαλιστική αγορά μέσω της COSMOTE insurance, στις υπηρεσίες delivery έτοιμου φαγητού μέσω του Box αλλά και στον χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του Payzy, το οποίο πρόσφατα υιοθετήθηκε και από την Telekom στη Γερμανία. O κ. Νεμπής ωστόσο άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο ο ΟΤΕ να επεκταθεί και σε ακόμα περισσότερες υπηρεσίες.

Μετασχηματισμού συνέχεια

Έμφαση, παρά τα σημαντικά βήματα που ήδη έχουν γίνει υπό την προηγούμενη διοίκηση του Μιχάλη Τσαμάζ, θα δοθεί και στη συνέχιση του μετασχηματισμού της εταιρείας. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών καναλιών για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών και η επιτάχυνση του μετασχηματισμού του λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου, αξιοποιώντας εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, τεχνολογίες cloud και αυτοματισμούς.

Πελάτες και εργαζόμενοι αποτελούν τέλος, βασικές μεταβλητές της αναπτυξιακής εξίσωσης με τον κ. Νεμπή να σημειώνει ότι η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, αναγνωρίζοντας μάλιστα πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης και πως ο ΟΤΕ θέλει να ισχυροποιήσει τη θέση του ως ένας από τους ελκυστικότερους εργοδότες στη χώρα. Όπως σημείωσε άλλωστε «με οδηγό το όραμα μας, τις αξίες μας και όλα όσα έχουμε πετύχει όλα αυτά τα χρόνια, θέλω να χτίσουμε μαζί τον ΟΤΕ του 2030».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΟΤΕ: Οι πέντε προτεραιότητες της εποχής Νεμπή – Οι κινήσεις που αλλάζουν το πεδίο σε σταθερή και payTV

Πρόγραμμα Υποτροφιών Cosmote: Ξεκινούν οι δηλώσεις συμμετοχής για πρωτοετείς φοιτητές

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider