Σούπερ Μάρκετ: Μειωμένες τιμές από 6% έως 15% σε 120 κωδικούς προϊόντων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σούπερ Μάρκετ: Μειωμένες τιμές από 6% έως 15% σε 120 κωδικούς προϊόντων
Ξεκίνησε στα σούπερ μάρκετ η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα, σύμφωνα με την σημερινή ανακοίνωση της Ένωσης Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ).

Ξεκίνησε στα σούπερ μάρκετ η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα, σύμφωνα με την σημερινή ανακοίνωση της Ένωσης Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ).

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Τάκη Θεοδωρικάκου προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (Σούπερ-Μάρκετ) της χώρας.

Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίνονται θετικά στην πρόσκληση του Υπουργού και στα ράφια των Σούπερ-Μάρκετ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμοι περίπου εκατόν είκοσι (120) κωδικοί προϊόντων, σαν ξεκίνημα της πρωτοβουλίας, με τις νέες μειωμένες τιμές.

Αναμένεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες και υπολογίζεται ότι σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων θα κυμαίνονται από 6%-15% και ήδη οι αλυσίδες Σούπερ-Μάρκετ ενημέρωσαν την Γενική Γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΙΕΛΚΑ και των εταιρειών σχετικών μετρήσεων (NielsenIQ, Circana, κλπ.) η συνεχής αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα στα προϊόντα που πωλούνται στα Σούπερ-Μάρκετ, αποτελεί πλέον μία σταθερή πραγματικότητα και αναμένεται ότι με την πρωτοβουλία αυτή του Υπουργείου Ανάπτυξης θα υπάρξει ακόμα περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Olympia Forum V – H έρευνα ως εργαλείο για την βιωσιμότητα του αγροδιατροφικού τομέα

Μπουτάρη Οινοποιεία: Αναζητά βηματισμό και διεκδικεί τη θέση που της αξίζει – Οι βασικοί στόχοι

Σούπερ μάρκετ: Μπαράζ εξαγορών και επενδύσεων - Κορυφώνεται η μάχη στο ράφι

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider