Στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, με στόχο την ενίσχυση των μεριδίων της στην αγορά και έμφαση στον εμπλουτισμό του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου μέσα από την καινοτομία, προσβλέπει ο Svetoslav Atanasov, ο νέος Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Tρια Έψιλον για την Ελλάδα και την Κύπρο, που ανέλαβε καθήκοντα μόλις πριν από δύο μήνες.
Με μια θητεία 25 ετών στον όμιλο, ο Svetoslav Atanasov, κατά την επίσημη πρώτη του συνάντηση με τους εκπροσώπους του Τύπου το βράδυ της Πέμπτης, έθεσε το στοίχημα της επόμενης μέρας για την Coca-Cola Tρια Έψιλον, ποντάροντας σε ένα δυνατό φίνις για το 2024, αλλά και σε ένα ακόμη πιο ισχυρό 2025, με όχημα το θετικό momentum που παρουσιάζει τόσο η ελληνική αγορά, όσο και η ελληνική οικονομία.
«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε και να εστιάσουμε σε αυτά που μας έφτασαν εδώ. Η χρονιά δεν έχει ακόμη τελειώσει. Βλέπουμε μια πολύ δυνατή σεζόν κατά τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων και αναμένουμε στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, η ανάπτυξη να κινηθεί με τον ίδιο ρυθμό που κινήθηκε στο εννεάμηνο», τόνισε. «Υπήρξαν κάποιοι δύσκολοι μήνες, όπως ο Νοέμβριος, λόγω καιρικών συνθηκών, παρόλα αυτά βλέπουμε ανάπτυξη όπως στα προηγούμενα τρίμηνα», πρόσθεσε, εστιάζοντας στην ακόμη μεγαλύτερη ισχυροποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της εταιρείας.
O πιο μεγάλος «παίκτης» του κλάδου άλλωστε προχώρησε, το αμέσως προηγούμενο διάστημα, σε σημαντικές προσθήκες στο προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο, συμβάλλοντας στην επίτευξη του οράματός του να αποτελεί συνεργάτη επιλογής για τους πελάτες της 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιο εξυπηρετεί, μάλιστα, την ολιστική στρατηγική της εταιρείας για τη δυναμική στήριξη του κλάδου HORECA.
Οι επενδύσεις
Όπως αποκάλυψε ο νέος Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Tρια Έψιλον, το 2024 οι επενδύσεις της εταιρείας ανήλθαν συνολικά στα 65 εκατ. ευρώ και αφορούσαν σε όλο το φάσμα των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων, από την ενίσχυση των υποδομών και της παραγωγής μέχρι την περαιτέρω επέκτασή της στην αγορά και τη στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης. Για το 2025 το επενδυτικό πλάνο θα είναι ακόμη μεγαλύτερο, ωστόσο θα ανακοινωθεί περί τα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου.
Παράλληλα, εξήγησε ότι η κατηγορία του καφέ, στην οποία η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω των brands Caffè Vergnano και Costa Coffee, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία, εξού και υπάρχουν σχέδια για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξή της.
Τα περιοριστικά μέτρα και οι ανατιμήσεις...
Ερωτηθείς στη συνέχεια για το πώς μπορεί μια εταιρεία σαν τη Coca-Cola 3Ε να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον με αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο και περιοριστικά μέτρα ο Svetoslav Atanasov ανέφερε πως «κατανοούμε την πολιτική του υπουργείου Ανάπτυξης και σαν εταιρεία σχεδιάζουμε τα σχέδιά μας με βάση το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξή μας».
«Η Coca-Cola 3Ε αναδείχθηκε από τη μητρική ως ο καλύτερος εμφιαλωτής παγκοσμίως το 2023. Αυτό αποδεικνύει ότι πάντοτε υπάρχει τρόπος να εξελίσσεις μια επιχείρηση», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος απέφυγε, τέλος, να απαντήσει σε ερωτήσεις που αφορούν στη διαμόρφωση της μελλοντικής τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας, παραδέχθηκε ωστόσο ότι παραμένουν οι πιέσεις στις διεθνείς αγορές για προϊόντα όπως ο καφές, ενώ συνεχίζεται η άνοδος στις τιμές σημαντικών πρώτων υλών, όπως οι χυμοί. «Ανατιμήσεις γίνονται, αλλά ταυτόχρονα απορροφούμε και μεγάλο μέρος του κόστους, χωρίς να το μετακυλύουμε στο τελικό προϊόν», σημείωσε.