Revolut και Anomaly λανσάρουν την παγκόσμια καμπάνια «Banking and Beyond»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Revolut και Anomaly λανσάρουν την παγκόσμια καμπάνια «Banking and Beyond»
Η καμπάνια κυκλοφορεί σε πάνω από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Τη νέα παγκόσμια καμπάνια της με τίτλο «Banking and Beyond», σε συνεργασία με την Anomaly ανακοίνωσε η Revolut. Η καμπάνια κυκλοφορεί σε πάνω από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

«Αξιοποιώντας μια σειρά από κανάλια όπως βίντεο, OOH, DOOH μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια αναβαθμίζει το brand της Revolut χάρη στην υψηλή αισθητική και τη συναισθηματική αφήγηση. H καμπάνια τονίζει την προσήλωση της Revolut να βάζει σταθερά τους πελάτες σε πρώτο πλάνο, χάρη στην οποία έχει κατορθώσει να φτάσει τους 50 εκατομμύρια πελάτες σε μόλις εννέα χρόνια. Παράλληλα, στέλνει ένα σαφές μήνυμα στους πελάτες της να πιστέψουν πως μπορούν να έχουν μια ολοκληρωμένη τραπεζική εμπειρία όπου όλα είναι δυνατά» τονίζεται.

«Η καμπάνια φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Ian Pons Jewell της ProdCo, και οδηγεί τον θεατή σε ένα φανταστικό ταξίδι, αποκαλύπτοντας όλες τις δυνατότητες που έχουν στην τσέπη τους οι πελάτες της Revolut. Το κοινό παρακολουθεί μια γυναίκα καθώς πιάνει την κάρτα Revolut και στη συνέχεια, μεταφέρεται σε έναν ονειρικό κόσμο όπου οι χρηματικές δυνατότητες ζωντανεύουν. Επιστρέφοντας στον πραγματικό κόσμο, είναι έτοιμη να πληρώσει με τη Revolut» σημειώνεται επίσης.

«Η καμπάνια αντιπροσωπεύει το επόμενο στάδιο εξέλιξης του brand της Revolut, στον απόηχο του event της εταιρείας ‘The Revolutionaries’ το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο και έφερε τους πελάτες σε επαφή με ανθρώπους που άλλαξαν τα δεδομένα στον κόσμο της μουσικής, των επιχειρήσεων, του αθλητισμού και όχι μόνο. Η Revolut θα συνεχίσει να αναπτύσσει δυναμικά το brand της το 2025, σχεδιάζοντας μια πιο εκλεπτυσμένη και πιο συναισθηματική επικοινωνιακή στρατηγική» υπογραμμίζεται.

Ο Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer της Revolut, δήλωσε:

«Η καμπάνια ‘Banking and Beyond’ αποτυπώνει όλες τις καινοτόμες δυνατότητες που βρίσκονται στην τσέπη ενός πελάτη της Revolut και αναδεικνύει τη συναισθηματική σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων και των χρημάτων τους. Στη Revolut, η κάθε μας κίνηση έχει ως στόχο να προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στους χρήστες μας και να ξεπεράσει τις υπηρεσίες που παρέχονται από τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Θέλουμε να είμαστε η κύρια τράπεζα για τους πελάτες μας και αυτή η καμπάνια επικοινωνεί αυτή τη φιλοδοξία για το brand της Revolut το 2025 αλλά και στο μέλλον».

Η Camilla Harrisson, CEO της Anomaly London επεσήμανε:

«Στο επίκεντρο της ραγδαίας ανάπτυξης της Revolut βρίσκεται μια διαρκώς εξελισσόμενη, παγκοσμίου κλάσης εμπειρία προϊόντος, η οποία έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τις δυνατότητες των χρημάτων για κάθε πελάτη. Η καμπάνια μεταφέρει τους καταναλωτές κυριολεκτικά στην τσέπη τους, ώστε να βιώσουν τον πολυδιάστατο κόσμο της Revolut - όπου τα χρήματα όχι μόνο κάνουν πολλά περισσότερα, αλλά έχουν και διαφορετική αίσθηση. Το όραμα, η φιλοδοξία και η δέσμευση όλων όσων συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία χαρακτηρίζει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεργασία μας. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να συμβεί χωρίς τη συμβολή όλων μας».

Ο Ian Pons Jewell, Σκηνοθέτης, δήλωσε:

«Η δημιουργία του βίντεο της καμπάνιας ήταν εξαιρετικά περίπλοκη, καθώς θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι αληθινό, παρά την εντελώς φανταστική πραγματικότητα που απεικονίζεται. Απαιτείται τεράστια εμπιστοσύνη σε όλα τα επίπεδα, από το γραφείο marketing μέχρι τον πελάτη. Η ολοκλήρωση της ταινίας αποτελεί απόδειξη της εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των συντελεστών. Το τελικό αποτέλεσμα έχει μια αίσθηση που είναι ασυνήθιστη για μια «ταινία που προορίζεται για πελάτη». Ήταν ένα πραγματικά υπέροχο ταξίδι για όλο το επιτελείο μαζί με την Anomaly και τη Revolut. Σίγουρα θα αποτελέσει σημείο αναφοράς».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ράλι για το δολάριο - Νικητές και χαμένοι στην Ευρώπη

Titan America: Στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ η αίτηση για την IPO στη Wall Street

Νέα απάτη στο Μessenger του Facebook - To μήνυμα που λαμβάνουν οι χρήστες

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider