Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 13,8% σε οργανική βάση εμφάνισε η Coca-Cola HBC AG, για τη χρήση που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, λόγω της εστίασης στην υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε σε οργανική βάση κατά 2,8%, με όλες τις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά σημείωσαν άνοδο 1,5%, τα ποτά ενέργειας 30,2% και ο καφές 23,9%.
Τα καθαρά έσοδα ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 10,7% σε οργανική βάση, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,6% σε δημοσιευμένη βάση, με το μεγαλύτερο μέρος της ισχυρής οργανικής αύξησης να αντισταθμίζεται από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στις αναδυόμενες αγορές.
Σημειώθηκε περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία, στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά κατά 150 μονάδες βάσης και στα ανθρακούχα αναψυκτικά κατά 20 μονάδες βάσης.
Επίσης, σημειώθηκε ισχυρή αύξηση των κερδών ανά μετοχή και των καθαρών ταμειακών ροών.
Σημειώνεται πως το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει μέρισμα ανά μετοχή 1,03 ευρώ, αυξημένο κατά 11% σε ετήσια βάση, το οποίο αντιπροσωπεύει ποσοστό καταβολής μερίσματος 45%.
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Είμαι υπερήφανος, καθώς πετύχαμε για μια ακόμη χρονιά διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης με αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 13,8% σε οργανική βάση και αύξηση του όγκου πωλήσεων και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας. Το 2024 απέδειξε ότι μπορούμε να επιτύχουμε με συνέπεια ισχυρές οικονομικές επιδόσεις ακόμη και υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μας για την αφοσίωσή της στο όραμά μας και για τη συνεπή, εστιασμένη υλοποίηση της στρατηγικής μας. Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω τους πελάτες μας, την The Coca-Cola Company και τους πολύτιμους συνεργάτες μας για τη συνεχή υποστήριξή τους.
Συνεχίσαμε να επενδύουμε στις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, κατά κύριο λόγο τα δεδομένα, τις πληροφορίες και την ανάλυση στοιχείων, για να πετύχουμε διαφοροποιημένη σε επίπεδο τομέα και εστιασμένη υλοποίηση της στρατηγικής μας. Επίσης προβήκαμε σε επιλογές για περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24/7 κατανάλωσης προκειμένου να επιτύχουμε μεγαλύτερη ανάπτυξη, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τους πελάτες μας κατά τη λήψη αποφάσεων. Επιτύχαμε αύξηση των μεριδίων αγοράς μας και αύξηση του όγκου πωλήσεων και στις τρεις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητάς μας, δηλαδή τα ανθρακούχα αναψυκτικά, τα ποτά ενέργειας και τον καφέ.
Το 2024 σημειώσαμε σημαντική πρόοδο όσον αφορά τους στόχους που έχουμε θέσει στο πλαίσιο των Mission 2025 και NetZeroby40. Τα νέα συστήματα επιστροφής εγγυήσεων συσκευασιών που εγκαινιάστηκαν το 2024 σε ορισμένες από τις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε απέφεραν ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Παράλληλα, σε συνεργασία με κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς συνδράμαμε κοινότητες στην Ευρώπη και τη Νιγηρία που επλήγησαν από πλημμύρες κατά τη διάρκεια του έτους.
Παρόλο που αναμένουμε ότι το μακροοικονομικό και το γεωπολιτικό περιβάλλον θα εξακολουθήσει να παρουσιάζει προκλήσεις και την επόμενη χρονιά, παραμένουμε πεπεισμένοι ότι χάρη στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, τις δυνατότητες και τους ανθρώπους μας, θα σημειώσουμε πρόοδο όσον αφορά τους μεσοπρόθεσμους στόχους ανάπτυξης που έχουμε θέσει».
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα στη δεξιά στήλη Σχετικά Αρχεία.