Τα νέα, ανακαινισμένα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ είναι βγαλμένα... από το NBA και έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις διεθνώς, χάρη στα υπερσύγχρονα χαρακτηριστικά τους, που συνδυάζουν λειτουργικότητα και πολυτέλεια. Το πρότζεκτ που ολοκληρώθηκε με fast track διαδικασίες (μόλις σε 15 ημέρες), εισάγει νέα πρότυπα για την αναβάθμιση των αθλητικών υποδομών στην Ελλάδα ενώ το συνολικό κόστος των εργασιών ανήλθε σε 500.000 ευρώ.

Οι άνθρωποι της White Veil, έφεραν εις πέρας την επιθυμία του ισχυρού άνδρα της «πράσινης» ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλου, που στόχευσε να παράσχει στους πρωταθλητές Ευρώπης και Ελλάδος έναν ακόμη state of the art χώρο που αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην «OAKA experience», ενώ ρόλο τεχνικού συμβούλου στο extreme makeover διαδραμάτισε η COCO-MAT.

«Το ΟΑΚΑ να δίνει μία αίσθηση φιλοξενίας»
Ο κ. Διονύσης Δήμας, Head of B2B Department / B2B Manager στην COCO-MAT, μιλώντας στο insider.gr, εξήρε την αγαστή συνεργασία με την διοίκηση του «τριφυλλιού» και την White Veil, εξηγώντας πως σκοπός του «λίφτινγκ» ήταν οι αθλητικές εγκαταστάσεις να μοιάζουν περισσότερο με σπίτι στους παίκτες, προσδίδοντας μία αίσθηση φιλοξενίας.
Σύμφωνα με τον κ. Δήμα, το «κλειδί» ήταν η δημιουργία ενός χώρου που εκπέμπει μία ατμόσφαιρα οικειότητας στο ρόστερ του «επτάστερου» που να ενδείκνυται για αποφόρτιση από την πίεση της καθημερινότητας. «Η ζωή των παικτών περιλαμβάνει πολύ ΟΑΚΑ» επεσήμανε, συμπληρώνοντας πως η μεταμόρφωση ενός αθλητικού χώρου σε σπίτι, είναι δύσκολη και απαιτητική διαδικασία, ειδικά με ένα τόσο «σφιχτό» deadline.
Ο κ. Δήμας υπογράμμισε πως στόχος της COCO-MAT είναι η εμφύσηση της ορθοσωματικής φιλοσοφίας: ότι, δηλαδή, το σώμα μας «αντιλαμβάνεται» αυτό που είναι ορθό και «αποζητά» μια ισομετρική υποστήριξη. Αποδεδειγμένα, πλέον, η αποκατάσταση και η ξεκούραση είναι εξίσου σημαντικά, αν όχι και περισσότερο, από την προπόνηση, σχολίασε ο κ. Δήμας.
Ο Head of B2B Department / B2B Manager στην COCO-MAT στη συνέντευξή του, τάχθηκε υπέρ της κουλτούρας που λέει ότι τόσο για τους επαγγελματίες αθλητές όσο και για έναν ισορροπημένο άνθρωπο, πέρα από μία σειρά παραγόντων όπως η σωστή διατροφή, κομβικό στοιχείο συνιστά και ο καλός ύπνος.
𝑵𝑬𝑾 𝑳𝑶𝑪𝑲𝑬𝑹 𝑹𝑶𝑶𝑴𝑺 🤯
The transformation is complete and a new era begins 👀☘️
Get ready for an exclusive first look of our all-new locker rooms, tomorrow on CLUB 1908! #WeTheGreens #paobcaktor #LiveTheGreenMagic #Club1908 #OneClubOneApp pic.twitter.com/Bs0II82QRf— Panathinaikos BC (@Paobcgr) March 5, 2025
Πέρα από την νέα εικόνα των αποδυτηρίων, η ανακαίνιση προσφέρει περισσότερους αποθηκευτικούς και κοινόχρηστους χώρους στην διάθεση των παικτών, όπως και ένα lounge με μεγάλους καναπέδες, όπου οι «πράσινοι» θα μπορούν να χαλαρώνουν, να βλέπουν τηλεόραση ή να παίζουν video games. Επίσης, παραδόθηκε ένα νέο, υπερσύγχρονο και πιο ευρύχωρο φυσικοθεραπευτήριο για τις ανάγκες της ομάδας.
Ακόμη, πραγματοποιήθηκε πλήρης ανοικοδόμηση των γραφείων των προπονητών και των διοικητικών παραγόντων της ΚΑΕ, όπως και ολική ανακαίνιση των αποδυτηρίων των φιλοξενούμενων, για μία πιο ευχάριστη διαμονή. H COCO-MAT μεταξύ άλλων είναι ο «ιθύνων νους» και «αρχιτέκτονας» πίσω από τα στρώματα, τους καναπέδες, τα πουφ, τις καρέκλες και τα τραπέζια στο κλειστό του Ολυμπιακού Σταδίου.
Η COCO-MAT, η ΕΠΟ, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ο Δ. Γιαννακόπουλος
Εκτός από τα αποδυτήρια, η COCO-MAT που είχε παρουσία και πριν από 4 έτη στο ΟΑΚΑ, φιλοδοξεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ακαδημίες αλλά και στα καταστήματα που λειτουργούν εντός του πολυχώρου. Μάλιστα, όταν ο εκάστοτε αντίπαλος του Παναθηναϊκού στην Ευρωλίγκα έρχεται για αγώνα στην έδρα των «πρασίνων», φιλοξενείται στο ξενοδοχείο Athens BC της COCO-MAT, στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
Όπως τόνισε ο κ. Δήμας, η πρώτη επαφή της COCO-MAT με την White Veil έγινε για την ανακαίνιση του Varkiza Resort (πρώην Yabanaki Beach), ενός πολυχώρου με πολλές διαφορετικές δραστηριότητες και πολυτελείς παραθαλάσσιες εμπειρίες, όπου μεγαλομέτοχος είναι ο κ. Γιαννακόπουλος και σκοπεύει να γίνει 12μηνος προορισμός σε λίγα χρόνια, με την εταιρία των Πολ και Μάικ Ευμορφίδη να έχει εξοπλίσει όλα τα bangalows με premium συστήματα ύπνου.
Ταυτόχρονα, η COCO-MAT έχει αναπτύξει σχέσεις και με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, βάζοντας το «χέρι» της στο προπονητικό κέντρο «Γ. Καλαφάτης», τις ακαδημίες των «πρασίνων», τους ξενώνες, τις κοκέτες, ενώ ευρύτερα επιμελήθηκε και αναβάθμισε τόσο τους εσωτερικούς όσο και τους εξωτερικούς χώρους στο κεντρικό κτήριο στο Κορωπί για το «τριφύλλι» ήδη από το 2020.

Αξίζει να σημειωθεί, επιπροσθέτως, πως η ΕΠΟ έχει συνεργασία στα εταιρικά δώρα με την ZEALOTS of NATURE, ελληνική θυγατρική του Ομίλου COCO-MAT, που αξιοποιεί τις ευεργετικές ιδιότητες της φύσης (όπως το παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο, τα βιολογικά βότανα και τα φυσικά αποστάγματα φυτών) και τις ενσωματώνει στα προϊόντα της, διαθέτοντας μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων για το σώμα, τα μαλλιά και το πρόσωπο, με μοναδικά αρώματα.
To πολυσχιδές portfolio της COCO-MAT και το «βλέμμα» στο καλοκαίρι
Ο κ. Δήμας ανέφερε πως η COCO-MAT είναι ανοιχτή σε συνεργασίες και με άλλους αθλητικούς οργανισμούς, ενώ στις προκλήσεις για το τμήμα Β2Β συγκαταλέγεται η άνοδος των τιμών που αντιμετωπίζουν οι ξενοδόχοι, ένα «διαχρονικό» φαινόμενο, αλλά και η «βασανιστική» διαδικασία της ανακάλυψης όλων των νέων καταλυμάτων που ανοίγουν τις πύλες τους. Η COCO-MAT συνεργάζεται με 1.200 ξενοδόχους ετησίως, με το 75% να είναι repeat πελάτες.
Στον πυρήνα της βρίσκονται τα boutique ξενοδοχεία και οι βίλες, ενώ τα στρώματα της COCO-MAT παράγονται χειροποίητα από φυσικά υλικά, όπως βαμβάκι, κοκοφοίνικα, καουτσούκ, θαλάσσια φύκια, ευκάλυπτο, ξύλο, αλογότριχα, λινό, μαλλί, κάκτο και λεβάντα, χωρίς μεταλλικά ελατήρια στο εργοστάσιο των 25.000 m² της εταιρείας στην Ξάνθη, που έχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Πλέον, η COCO-MAT με το πολυδιάστατο χαρτοφυλάκιό της, προετοιμάζεται για την καλοκαιρινή σεζόν, μετά από δυνατό πρώτο δίμηνο, με ανοδικές τάσεις σε σχέση με το 2024, ενώ θετική είναι και η ανάπτυξη στο εξωτερικό όπου δραστηριοποιούνται 120 καταστήματα (ιδιόκτητα και franchise) σε 23 χώρες, από την ΕΕ μέχρι τις αγορές σε ΗΠΑ, Κίνα και Ιαπωνία.
Τέλος, το δίκτυο λιανικής της COCO-MAT και στην Ελλάδα είναι ισχυρό, τα καλλυντικά Zealots μπαίνουν δυναμικά σε ελληνικά ξενοδοχεία και εξάγονται σε χώρες της Ευρώπης, ενώ η υπερσύγχρονη μονάδα της Spick & Span (linen - laundry & leasing), που παρέχει υπηρεσίες βιομηχανικής πλύσης, καθαρίζει ημερησίως 50 τόνους ιματισμού, αναλαμβάνοντας κυρίως την ανανέωση ολόκληρου του εξοπλισμού λευκών ειδών σε ξενοδοχεία και νοσοκομεία.