«Γκολ» και στην τηλεθέαση, πέρα από την αύξηση των συνδρομητών φαίνεται να έβαλαν οι ελληνικές αθλητικές ομάδες χάρη στην ευρωπαϊκή τους πορεία σε Nova και Cosmote TV. Σύμφωνα με πληροφορίες του insider η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο τις μεγάλες βραδιές, τόσο στον τελικό του Final Four όπου ο Παναθηναϊκός στέφθηκε Πρωταθλητής Ευρώπης στο Βερολίνο όσο και το βράδυ του Europa Conference League όπου κατέκτησε το κύπελλο ο Ολυμπιακός.
Τα θεαματικά νούμερα της Nova
Ειδικότερα, ο τελικός της EuroLeague καθήλωσε στο Novasports Prime, 8 από τους 10 τηλεθεατές, των συνολικά 100 καναλιών της πλατφόρμας ΕΟΝ. Μάλιστα, ο συναρπαστικός αγώνας Ρεάλ Μαδρίτης-Παναθηναϊκός ΑΚΤΟR έθεσε νέα ορόσημα σε πολλούς βασικούς δείκτες απόδοσης της NOVA. Ο τελικός έτυχε ευρείας απήχησης, εκτοξεύοντας στο 79,8% τον χρόνο τηλεθέασης της Nova στη στιγμή της κορύφωσης του χαρίζοντας στην πλατφόρμα το υψηλότερο μερίδιο τηλεθέασης της σεζόν. Αντίστοιχα ο μικρός τελικός με τη συμμετοχή του Ολυμπιακού έφτασε το 71%. Επιπλέον, ο τελικός αναδείχτηκε ως ο πλέον δημοφιλής αγώνας για το 2024 σε επίπεδο εμπλοκής των τηλεθεατών συγκεντρώνοντας τον υψηλότερο μέσο όρο τηλεθέασης. Σύμφωνα με πληροφορίες του insider o μέσος όρος έφτασε στο 76.2%.
Το πιο δημοφιλές γεγονός του 2024
Κατά συνέπεια, χάρη στο άνευ προηγουμένου peak θεαματικότητας αριθμού τηλεθεατών, ο τελικός έγινε το πιο δημοφιλές γεγονός του 2024 για την πλατφόρμα, ένα ορόσημο τόσο για την ισχυρή βάση των φιλάθλων όσο και τον ενθουσιασμό γύρω από το μπάσκετ και τη EuroLeague. Όπως ήταν αναμενόμενο το γεγονός προσέλκυσε έναν σημαντικό αριθμό κορυφαίων διαφημιστών, καθιστώντας τις διαφημιστικές θέσεις τις πιο κερδοφόρες της τρέχουσας χρονιάς.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παναθηναϊκός - Ρεάλ Μαδρίτης: Η «ένεση» στον... κουμπαρά του νέου πρωταθλητή Ευρώπης
Εξίσου εντυπωσιακό στατιστικό είναι και το ενδιαφέρον των γυναικών για τον συγκεκριμένο αγώνα. Συνολικά το Final 4 παρακολούθησε ένας σημαντικός αριθμός γυναικών τηλεθεατών, καθιστώντας το πιο δημοφιλές αθλητικό γεγονός σε αυτή τη δημογραφική ομάδα για το 2024. Τέλος, εκτινάχθηκε κατά τη διάρκεια της μετάδοσης και η κατανάλωση bandwith, χαρίζοντας του τον τίτλο του προγράμματος με υψηλότερο μερίδιο Bandwidth. Σε αυτό το πλαίσιο να σημειωθεί ότι τα δίκτυα της NOVA ανταπεξήλθαν, εξασφαλίζοντας μια απρόσκοπτη και υψηλής ποιότητας εμπειρία θέασης για όλους τους λάτρεις των σπορ.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι τιμές για εισιτήρια στους τελικούς του Final Four
Αντίστοιχα υψηλά ήταν και τα νούμερα κατά την διάρκεια του αγώνα του Ολυμπιακού. Η πρώτη κατάκτηση ευρωπαϊκού τίτλου από ελληνική ομάδα σημείωσε 58% στο δυναμικό κοινό και 56,6% στο γενικό σύνολο. Κατά τη διάρκεια της απονομής του βαρύτιμου κυπέλλου, η τηλεθέαση έφτασε το 63,9% στο σύνολο του κοινού ενώ τη στιγμή του γκολ του Ελ Κααμπί η τηλεθέαση εκτινάχθηκε στο 74,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Σε επιμέρους ανδρικό κοινό, άγγιξε το εντυπωσιακό 82,2%. Πολύ υψηλά ήταν και τα νούμερα τηλεθέασης στην πλατφόρμα της Cosmote TV.
Αύξηση συνδρομητών
Σε αυτό θα πρέπει να προστεθεί ότι χάρη στην ευρωπαϊκή πορεία των ελληνικών ομάδων τόσο η Nova όσο και η Cosmote TV κατάφεραν να αυξήσουν τον αριθμό των συνδέσεών τους κατά περίπου 40 χιλιάδες.
Για την ακρίβεια, αύξηση της συνδρομητικής της βάσης είδε το τελευταίο διάστημα η Nova, η οποία έκλεισε το 2023 με περισσότερες από 435 χιλιάδες συνδέσεις στην EON πλατφόρμα της. Αρκεί να αναφέρουμε ότι το αντίστοιχο νούμερο στο τέλος του 2022 έφτανε τις 382 χιλιάδες. Πρόκειται δηλαδή για 43 χιλιάδες νέους συνδρομητές που προστέθηκαν στην πλατφόρμα της μέσα σε έναν χρόνο. Σημειωτέον ότι για το α΄ τρίμηνο του έτους δεν υπάρχουν ακόμα επίσημα στοιχεία, οι εκτιμήσεις όμως κάνουν λόγο για νέα αύξηση.
Αντίστοιχα, η πορεία του Ολυμπιακού μέχρι τον τελικό του Europa Conference League αλλά και του ΠΑΟΚ μέχρι τα προημιτελικά της ίδιας διοργάνωσης, φέρεται να οδήγησε την συνδρομητική βάση της Cosmote TV στους 687.691 συνδρομητές το α’ τρίμηνο του 2024, από 648.531 που είχε έναν χρόνο νωρίτερα, μια αύξηση δηλαδή της τάξης του 6%.