L'Oreal: O CEO δεν ανησυχεί για τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
L'Oreal: O CEO δεν ανησυχεί για τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών
Η L'Oreal θα μπορούσε να αποφύγει τα χειρότερα από τον πόλεμο των δασμών με τις ΗΠΑ, δήλωσε ο Nicolas Hieronimus, Διευθύνων Σύμβουλος του κολοσσού της ομορφιάς, προειδοποιώντας ωστόσο ότι ο αντίκτυπος στις τιμές θα μπορούσε να πλήξει τους καταναλωτές.

Η L'Oreal θα μπορούσε να αποφύγει τα χειρότερα από τον πόλεμο των δασμών με τις ΗΠΑ, δήλωσε ο Nicolas Hieronimus, Διευθύνων Σύμβουλος του κολοσσού της ομορφιάς, προειδοποιώντας ωστόσο ότι ο αντίκτυπος στις τιμές θα μπορούσε να πλήξει τους καταναλωτές.

Ο Hieronimus τόνισε ότι «δεν ανησυχεί υπερβολικά» για τον αντίκτυπο των δασμών του Λευκού Οίκου στη L'Oreal, καθώς ο όμιλος παράγει τα περισσότερα από τα προϊόντα του που πωλούνται στις ΗΠΑ στη χώρα της Βόρειας Αμερικής. Μερικά ωστόσο από τα προϊόντα πολυτελείας, όπως τα αρώματα, εξάγονται από την Ευρώπη.

Όπως ανέφερε προς το παρόν δεν υπάρχουν δασμοί στην συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, και εάν υπάρξουν θα «εργαστούν επάνω σ' αυτά», τονίζοντας ότι οι δασμοί είναι διαχειρίσιμοι «εφόσον δεν μετατρέπονται σε ένα παγκόσμιο οφθαλμό αντί οφθαλμού».

Η L'Oreal, η οποία κατέχει εμπορικά σήματα όπως η Maybelline, η Garnier και η La Roche-Posay, υπεραπέδοσε συνολικά το 2024, ωστόσο έχασε τις προσδοκίες το τελευταίο τρίμηνο, επιβραδύοντας σε σύγκριση με το προηγούμενο.

Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου στις ΗΠΑ ήταν ήπιες, αποτυγχάνοντας να αντισταθμίσουν τη συνεχιζόμενη ύφεση στην Κίνα, αν και ο Hieronimus είναι αισιόδοξος για τις προοπτικές ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική φέτος.

«Νομίζω ότι τα θεμελιώδη στοιχεία της οικονομίας είναι εκεί», είπε. «Έχουμε μόνο 13% μερίδιο αγοράς, επομένως δεν αφορά μόνο την ανάπτυξη της αγοράς. Πρόκειται για την ικανότητα να κατακτάς νέους καταναλωτές».

Η απόδοση της L'Oreal στην Ευρώπη παρέμεινε ισχυρή, με την περιοχή να συνεισφέρει τα περισσότερα στην ανάπτυξη πέρυσι, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 8,2%. Ωστόσο, ο Hieronimus τονίζει ότι η ΕΕ παραμένει υπερβολικά εστιασμένη στη ρύθμιση και όχι αρκετά στην καινοτομία.

Όσο αφορά την Κίνα είναι μια κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για τη L'Oreal, αλλά η ζήτηση έχει πληγεί από μια σειρά παραγόντων, όπως η καταστολή της διαφθοράς, πανδημία Covid-19, πληθωριστικές πιέσεις και επιβράδυνση της εγχώριας ζήτησης, μαζί με μια πρόσφατη παγκόσμια γεωπολιτική αναταραχή.

Η αβεβαιότητα γύρω από το κινεζικό τοπίο θα μπορούσε να παραμείνει για κάποιο χρονικό διάστημα, επισημαίνει ο Hieronimus, και δεν αναμένει ότι το 2025 θα παρουσιάσει μεγάλη βελτίωση της ζήτησης στην Κίνα. Ωστόσο λέει ότι υπάρχει φως στο τέλος του τούνελ. «Είμαι σίγουρος», είπε. «Δεν βλέπω ότι φέτος είναι μια μεγάλη αλλαγή σε σχέση με πέρυσι, αλλά πιστεύω ότι θα δούμε καλά νέα από την Κίνα τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια».

Φωτογραφία: Getty Images / Ideal Image

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η ΕΕ θα απαντήσει στους δασμούς Τραμπ - Στοχεύει αμερικανικά προϊόντα 26 δισ. ευρώ

Citi: Υποβαθμίζει τις αμερικανικές μετοχές - Τα δύο αρνητικά σινιάλα που εντόπισαν οι αναλυτές

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider