Σκλαβενίτης: Διευρύνει την παρουσία του στις τουριστικές περιοχές - Νέο κατάστημα στο Κρανίδι

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σκλαβενίτης: Διευρύνει την παρουσία του στις τουριστικές περιοχές - Νέο κατάστημα στο Κρανίδι
Πότε και πού άνοιξε νέο κατάστημα ο leader του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Γιατί ενισχύει την παρουσία του στην Πελοπόννησο. Στο στόχαστρο των σούπερ μάρκετ οι τουριστικές περιοχές με το βλέμμα στη θερινή σεζόν.

Σε επιπλέον ενίσχυση της παρουσίας του στις τουριστικές περιοχές στοχεύει ο όμιλος Σκλαβενίτης, καθώς σύσσωμος ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων συνεχίζει τις διεργασίες επέκτασης του δικτύου του στους πλέον δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, με απόλυτο «σύμμαχο» την εκρηκτική άνοδο του τουρισμού τα τελευταία χρόνια.

Με το 2025 να «τρέχει» ήδη με τους πλέον θετικούς οιωνούς για τον ελληνικό τουρισμό, όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ετοιμάζονται αφενός να δρέψουν τα οφέλη από μια χειμερινή περίοδο με προοπτικές και αφετέρου να «χτίσουν» από τώρα ένα ακόμη πιο ισχυρό δίκτυο σε τουριστικές περιοχές, ποντάροντας σε μια ακόμη καλύτερη θερινή σεζόν.

Το νέο κατάστημα στο Κρανίδι

Προς αυτή την κατεύθυνση, ο leader του οργανωμένου λιανεμπορίου, με κύκλο εργασιών που ξεπερνάει τα 5 δισ. ευρώ, άνοιξε ένα νέο κατάστημα μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα.

Το νέο κατάστημα βρίσκεται στο Κρανίδι επί της Επαρχιακής οδού Κρανιδίου - Λυγουριού, έχει εκθεσιακούς χώρους 1.200 τ.μ. και διαθέτει συνολικά 114 υπαίθριες θέσεις στάθμευσης.

Το νέο σημείο πώλησης έρχεται να προστεθεί σε ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων που διατηρεί στην Πελοπόννησο ο όμιλος Σκλαβενίτης, διαθέτοντας ισχυρή παρουσία σε όλες τις πόλεις και κωμοπόλεις όπως Πάτρα, Πύργος, Κόρινθος, Άργος, Τρίπολη, Καλαμάτα, Κυπαρισσία, Λουτράκι, Μεγαλόπολη, Ναύπλιο, Ξυλόκαστρο, Σπάρτη, Αίγιο, Αμαλιάδα, Άστρος, Κιάτο κ.α.

Όπως, δε, προκύπτει από τα πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, για τους μήνες Ιανουάριο - Φεβρουάριο 2025, η Πελοπόννησος κατέγραψε τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση σε επίπεδο αξίας πωλήσεων - και δη κατά 8,2% - με την Κρήτη να διατηρεί τα ηνία με ανάπτυξη 8,8%. Σε επίπεδο γεωγραφικών περιφερειών, το ποσοστό συνεισφοράς της Πελοποννήσου στον συνολικό κύκλο εργασιών της αγοράς των σούπερ μάρκετ ανέρχεται σε 7,8%.

Οι νέες αυξήσεις μισθών

Στο μεταξύ, όπως ανακοινώθηκε λίγες ημέρες πριν το Πάσχα, η Σκλαβενίτης προχώρησε σε αυξήσεις του βασικού μισθού για τους υπαλλήλους της.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην επιχείρηση, ο κατώτατος μισθός ανεβαίνει στα επίπεδα των 960 ευρώ για τον άγαμο και 1.020 ευρώ για τον έγγαμο εργαζόμενο, ενώ με τη συμπλήρωση δύο ετών προϋπηρεσίας, ο βασικός μισθός αυξάνεται σε 1.000 ευρώ για τον άγαμο και σε 1.060 ευρώ για τον έγγαμο εργαζόμενο.

Οι νέες μισθολογικές παρεμβάσεις επιφέρουν αυξήσεις αποδοχών σε 29.500 εργαζομένους, σε σύνολο 34.000 και ξεπερνούν τα 31 εκατ. ευρώ.

Επιπλέον, χορηγούνται επιδόματα γάμου, τριτέκνων/πολυτέκνων και προϋπηρεσίας, καθώς και ευρύ πλαίσιο παροχών, όπως πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης ζωής και υγείας σε όλους τους εργαζoμένους με πλήρη κάλυψη των ασφαλίστρων από την επιχείρηση, έκπτωση για αγορές ειδών από τα καταστήματα, διατακτικές σε τρίτεκνους και πολύτεκνους εργαζομένους, ειδικές άδειες σε εργαζομένους γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι η Σκλαβενίτης αναγνωρίζει την προϋπηρεσία (τις τριετίες) στην επιχείρηση για το διάστημα από 14/02/2012 έως και 31/12/2023, ενώ με βάση τον νόμο αναγνωρίζεται μόνο η διανυθείσα προϋπηρεσία πριν τις 14/02/2012 και μετά την 01/01/2024, ώστε οι εργαζόμενοί της να λαμβάνουν νωρίτερα τις προσαυξήσεις με βάση την προϋπηρεσία τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σούπερ μάρκετ: Συνεχίζονται οι αυξήσεις μισθών για τους εργαζόμενους

Σούπερ μάρκετ: Τι θα αλλάξει και τι όχι στην επόμενη δεκαετία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider