Αύξηση κατά 14% παρουσίασαν οι πωλήσεις των Lego το πρώτο εξάμηνο του έτους όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη, η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών.
«Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κορονοϊού όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego», σημείωσε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.
Σύμφωνα με το Reuters, η επιχείρηση επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017 έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία.
Από τότε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη την συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Συνεχίζεται η αυξητική τάση
Πιο γνωστή για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της η Lego συναγωνίζεται για μερίδιο αγοράς την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, την Mattel, και την Hasbro.
«Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και τους επόμενους μήνες, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά μόνο τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους» τόνισε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας το 2017.
Διαβάστε επίσης:
Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις των παζλ λόγω της παραμονής στο σπίτι