Στην αποτυχημένη προσπάθεια της Microsoft να πετύχει την εξαγορά της πλατφόρμας Tiktok από την κινεζική εταιρεία ByteDance αλλά και στις εντυπώσεις που ο ίδιος αποκόμισε αναφέρθηκε ο Σάτια Ναντέλα, CEO της Micorosoft, ο οποίος χαρακτήρισε τις διαπραγματεύσεις ως την «πιο περίεργη κατάσταση με την οποία ασχολήθηκε στον εργασιακό του βίο».
Πιο αναλυτικά, μιλώντας στο συνέδριο Code Conference που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα στο Μπέβερλι Χιλς της Καλιφόρνια, ο Ναντέλα αναφέρθηκε εκτενώς στις συζητήσεις για την εξαγορά της κινεζικής start-up από αμερικανική εταιρεία, κατ' απαίτηση του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος κι είχε απειλήσει με διακοπή της πρόσβασης στην δημοφιλή εφαρμογή σε περίπτωση που η μητρική ByteDance δεν προχωρούσε στην πώληση της Tiktok.
«Πρώτα από όλα, δεν πήγαμε εμείς στην Tiktok, εκείνη ήρθε σε εμάς», ανέφερε αρχικά ο Ναντέλα, σημειώνοντας ταυτόχρονα πως η κινεζική εταιρεία έτυχε να αποτελέσει το μήλο της έριδος μεταξύ των δύο ισχυρότερων οικονομιών του πλανήτη.
«Ήθελαν να συνεργαστούμε, ενώ στην αρχή επιθυμούσαν μόνο κάποιον πάροχο υπηρεσιών cloud που να προσφέρει και υπηρεσίες ασφάλειας λογισμικού», τόνισε στη συνέχεια ο Ναντέλα, ενώ αναφερόμενος στον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ υπογράμμισε πως «ορισμένες φορές ο Τραμπ μου έδινε την εντύπωση ότι δεν ήξερε τι ζητούσε και πως θα πετύχει τους σκοπούς του».
«Πολλές φορές, οι ομοσπονδιακές υπηρεσίες εμφανίζονταν ζητώντας να διασφαλιστούν τα συμφέροντα των ΗΠΑ και θέτοντας αρκετές προϋποθέσεις για την επίτευξη συμφωνίας, στη συνέχεια όμως απλά εξαφανίζονταν», ανέφερε ο CEO του τεχνολογικού κολοσσού, αποκαλύπτοντας παράλληλα πως η Microsoft πληρούσε όλα τα κριτήρια για να εξαγοράσει ή να συνεργαστεί με την Tiktok.
Καταλήγοντας, ο Ναντέλα απέφυγε εντέχνως να απαντήσει στο ερώτημα αν θα επιθυμούσε τώρα την απόκτηση της Tiktok. «Είμαι ικανοποιημένος με όσα έχουμε», ανέφερε ο επικεφαλής της Microsoft, συμπληρώνοντας ωστόσο πως «το προϊόν που παρέχει η Tiktok παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον».
Υπενθυμίζεται πως η Microsoft θεωρούνταν ως ένας από τους επικρατέστερους πιθανούς αγοραστές της Tiktok, με την εταιρεία ωστόσο να καταλήγει στα χέρια της Oracle τον Σεπτέμβριο του 2020.