Στον πάγο έχουν μπει εδώ και δέκα μέρες περίπου τα κέρδη των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου, καθώς η διακοπή της κυκλοφορίας μέσω της Ερυθράς Θάλασσας έχει αυξήσει κατακόρυφα τα κόστη μεταφοράς. Οι τιμές των ναύλων για τα πλοία που μεταφέρουν καύσιμα από τη Μέση Ανατολή στην Ασία έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί από τότε που οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο εξαπέλυσαν αεροπορικές επιδρομές εναντίον των Χούθι της Υεμένης.
Οι τιμές από τις 12 Ιανουαρίου έχουν σκαρφαλώσει στα 83.000 δολάρια την ημέρα από περίπου 30.000 δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 182%. Τα πλοία αυτά μεταφέρουν κυρίως νάφθα, ένα ενδιάμεσο προϊόν διύλισης του πετρελαίου, το οποίο χρησιμοποιείται για την παραγωγή βενζίνης και πλαστικών.
Η κατάσταση ασφαλείας στην Ερυθρά Θάλασσα έχει επιδεινωθεί σε σημείο που αρκετές εταιρείες πετρελαιοφόρων προϊόντων δηλώνουν ότι δεν θα μεταφέρουν πλέον φορτία μέσω της συγκεκριμένης διαδρομής. Αυτό ωθεί πολλά πλοία να διανύσουν χιλιάδες μίλια γύρω από την Αφρική, γεγονός που επηρεάζει τον διαθέσιμο αριθμό των πλοίων στην αγορά.