Περίπου 197 εκατομμύρια Αμερικανοί πραγματοποίησαν αγορές κατά τη διάρκεια του Thanksgiving για το 2024 σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής (NRF) που ανακοινώθηκαν την Τρίτη.
Ο αριθμός των καταναλωτών που πραγματοποίησε αγορές τις 5 ημέρες, από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, ξεπέρασε τις προσδοκίες της ομοσπονδίας που ανέμενε 183,4 εκατ., ωστόσο ήταν χαμηλότερος από τα 200 εκατομμύρια αγοραστές του 2023.
Κατά τη διάρκεια της παραπάνω περιόδου, οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο 235 δολάρια, 8 δολάρια περισσότερα από το 2023, ενώ στην κορυφή των προτιμήσεων βρέθηκαν τα ρούχα και τα αξεσουάρ ένδυσης, ακολουθούμενα από τα παιχνίδια καθώς και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας.
Η Black Friday ήταν η πιο δημοφιλής ημέρα κατά τη διάρκεια της περιόδου του Thanksgiving με περίπου 81,7 εκατομμύρια καταναλωτές να ψωνίζουν σε καταστήματα και περίπου 87,3 εκατομμύρια να ψωνίζουν στο διαδίκτυο, σύμφωνα με την έκθεση την Τρίτη.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,6% κατά τη διάρκεια της Black Friday, σύμφωνα με τη Mastercard SpendingPulse, ενώ οι πωλήσεις στα καταστήματα αυξήθηκαν κατά 0,7% από πέρυσι.