Οικονόμου: Ενιαίο Ρυθμιστικό Κέντρο Κυκλοφορίας για Αττική - Αποσυμφόρηση Κηφισού από φορτηγά

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Οικονόμου: Ενιαίο Ρυθμιστικό Κέντρο Κυκλοφορίας για Αττική - Αποσυμφόρηση Κηφισού από φορτηγά
Αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στον Κηφισό μέσω της μεταφοράς από το Βοτανικό στη Φυλή μικρομεσαίων επιχειρήσεων και logistics.

Η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στον Κηφισό από τα 4 με 5 χιλιάδες φορτηγά που κινούνται εκεί ημερησίως, μέσω της μεταφοράς από το Βοτανικό στη Φυλή μικρομεσαίων επιχειρήσεων και logistics, είναι ένα από τα πλάνα που εξετάζει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τονίζει ο υφυπουργός Βασίλης Οικονόμου.

Σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, υπογραμμίζει πως «αυτή η μεταφορά θα γίνει τα επόμενα δύο χρόνια, δηλαδή μέχρι το 2026, με επιχορήγηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και θα βοηθήσει άμεσα στο ζήτημα του κυκλοφοριακού». Παράλληλα τονίζει ότι απαιτείται ένα ενιαίο ρυθμιστικό κέντρο της κυκλοφορίας σε όλη την Αττική.

Για τον υφιστάμενο δακτύλιο ο κ Οικονόμου τονίζει ότι «εξυπηρετούσε ανάγκες άλλων εποχών και είναι ανεπίκαιρος πλέον. Το σύστημα που εφαρμόζεται ανελλιπώς από το ʼ82 έχει εδώ και αρκετά χρόνια ξεπεράσει τα όρια της αντοχής του». Ο υφυπουργός δηλώνει ότι έως τον Ιούνιο του 2025, θα έχει ολοκληρωθεί η δρομολόγηση 951 νέων σύγχρονων λεωφορείων στην Αττική, που θα ανέρχεται στο 75% του στόλου, ενώ μέχρι το 2027 θα έχει επιτευχθεί η πλήρης ανανέωση του στόλου των οχημάτων. Ταυτόχρονα, στη Θεσσαλονίκη ο ΟΑΣΘ έχει βγάλει στην κυκλοφορία 110 ηλεκτρικά νέα λεωφορεία, ενώ υπάρχει η πρόβλεψη για 220 λεωφορεία leasing και 225 ηλεκτρικά μέχρι το 2027.

Για τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη υπογραμμίζει ότι «οδηγεί στην αναδιάρθρωση του συγκοινωνιακού δικτύου της Αττικής και στηρίζεται σε πέντε κεντρικούς άξονες: 1. τη βιώσιμη κινητικότητα, 2. την προσβασιμότητα, 3. τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών 4. και την προστασία του περιβάλλοντος, 5. την θέσπιση της αστικής συγκοινωνίας για όλη την Αττική».

Τονίζει επίσης ότι «ένα από τα πολύ βασικά στοιχεία του νέου Κ.Ο.Κ. είναι η προστασία των μοτοσικλετιστών καθώς επιδιώκουμε την μεγαλύτερη ασφάλεια των αναβατών με την καθολική χρήση του κράνους. Παράλληλα, προχωράμε στη μείωση της ταχύτητας στον αστικό ιστό». Ρύθμιση στον νέο Κ.Ο.Κ υπάρχει και για τα ηλεκτροκίνητα πατίνια για τα οποία καθορίζεται όριο ταχύτητας μέχρι τα 25 km/h και με υποχρεωτική χρήση κράνους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider