Για πολλούς, hypercars και Ferrari είναι σχεδόν ταυτόσημες έννοιες. Άλλωστε το βιογραφικό της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πλούσια ιστορία αριστείας τόσο σε αυτοκίνητα παραγωγής όσο και σε καθαρά αγωνιστικά μοντέλα.
Διαβάστε ακόμα: Calvacade - Το 5ήμερο ράλι στη Σικελία με την ελίτ των ιδιοκτητών Ferrari
Με αυτή τη σύνθεση στο DNA της, δεν θα πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Ferrari έχει βασιστεί στην αγωνιστική της γενεαλογία για να δημιουργήσει τα εμπορικά της αυτοκίνητα. Πιστή λοιπόν σ’ αυτήν την παράδοση, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έρχεται να θαμπώσει και πάλι τα πλήθη με την κυκλοφορία ενός νέου, περιορισμένης έκδοσης, υπεραυτοκίνητου: της Ferrari Daytona SP3 Icona.
Η Daytona SP3 Icona πήρε το όνομά της από την ιστορική νίκη της Ferrari στο 24 Hours of Daytona στις 6 Φεβρουαρίου 1967. Παρά το γεγονός ότι βρισκόταν σε αμερικανικό έδαφος, η Ferrari σάρωσε ολοσχερώς τον αγώνα, κατακτώντας την πρώτη, τη δεύτερη και την τρίτη θέση.
Δεδομένης της βαρύτητας της νίκης, η Daytona SP3 Icona αποτίει φόρο τιμής στα εμβληματικά αυτοκίνητα που κέρδισαν εκείνον τον αγώνα, τόσο σε αισθητική όσο και σε απόδοση. Διαθέτει έναν τερατώδη ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα που είναι τοποθετημένος στο μεσαίο πίσω μέρος και αποδίδει περίπου 828 ίππους και ισχυρή ροπή 697 Nm στις 7.250 στροφές.
Ο πανίσχυρος κινητήρας επιτρέπει στο hypercar να επιτύχει ταχύτητα 0-100 χλμ. σε 2,85 δευτερόλεπτα και να πιάσει τα 200 χλμ. σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Διατηρώντας την ίδια γραμμή με το αγωνιστικό μοντέλο, η Ferrari χρησιμοποίησε σύνθετα υλικά με τεχνολογία Formula 1 για την κατασκευή του πλαισίου του Daytona SP3 Icona. Αυτή η σχεδιαστική επιλογή είχε ως αποτέλεσμα ένα κάθισμα που κάνει τον οδηγό να αισθάνεται ότι χειρίζεται ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Για να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες της Daytona SP3 Icona, η Ferrari χρησιμοποίησε λύσεις παθητικής αεροδυναμικής κατά την έρευνα και το σχεδιασμό της, γεγονός που οδήγησε την ομάδα σχεδιασμού να αναπτύξει ένα κομψό, μοντερνιστικό αμάξωμα που διαθέτει πρωτοποριακά χαρακτηριστικά, όπως εξατμίσεις που εξάγουν αέρα χαμηλής πίεσης από το κάτω μέρος του αμαξώματος.
Η Ferrari δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πληροφορίες για την τιμή ή την παραγωγή της Ferrari Daytona SP3 Icona, το σίγουρο ωστόσο είναι πως θα κινηθούν σε επίπεδα αντιστρόφως ανάλογα: εξαιρετικά λίγα κομμάτια σε εξαιρετικά υψηλή τιμή. Μέχρι τότε, μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερες λεπτομέρειες για το hypercar, στο επίσημο website της Ferrari.