Fashion films: Πώς οι οίκοι μόδας πέρασαν από τα TV spot στις ταινίες μικρού μήκους

Στην εποχή του internet και των social media, οι μεγάλοι οίκοι μόδας εγκαταλείπουν τα τηλεοπτικά σποτ και παρουσιάζουν χριστουγεννιάτικες ιστορίες μικρού μήκους, με προδιαγραφές κινηματογραφικής ταινίας και διάσημους πρωταγωνιστές.
Fashion films: Πώς οι οίκοι μόδας πέρασαν από τα TV spot στις ταινίες μικρού μήκους

Για τα μεγάλα fashion brands οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι η μεγάλη πρόκληση. Ένα μεγάλο ποσοστό του ετήσιου τζίρου πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες, κι έτσι οι οίκοι μόδας επιστρατεύουν ό,τι υπάρχει στο οπλοστάσιο του marketing για να διασφαλίσουν ότι τα έσοδα της χρονιάς θα κλείσουν με θετικό ισοζύγιο.

Διαβάστε ακόμα: Σπάνιες τσάντες Miu Miu, Chanel και Prada έρχονται για πρώτη φορά στο Ebay

Φυσικά η εποχή που η κορωνίδα των διαφημιστικών εκστρατειών ήταν τα τηλεοπτικά σποτ, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Εκμεταλλευόμενες την παντοκρατορία του internet και των social media, οι φίρμες δεν περιορίζονται σε video λίγων δευτερολέπτων αλλά ειδικά για τα Χριστούγεννα παρουσιάζουν παραγωγές με προδιαγραφές κινηματογραφικής ταινίας και πολλές φορές διάσημους πρωταγωνιστές.

Με τα περισσότερα από αυτά τα «ταινιάκια» να έχουν ήδη ποσταριστεί στις δημοφιλείς πλατφόρμες, συλλέξαμε εκείνα που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προσοχή και εγγυημένα θα σας κάνουν να αισθανθείτε «Χριστούγεννα».

Louis Vuitton

O ιδιόρρυθμος κόσμος της Louis Vuitton ζωντανεύει στην εορταστική καμπάνια με τον τίτλο «Holiday House». Πρωταγωνιστούν η ηθοποιός-πρέσβειρα της φίρμας Stacy Martin, και το τραγούδι της κλασικής ντίσκο της Candi Staton «Young Hearts Run Free».

Στη διάρκεια της ταινίας, μας συστήνονται οι τελευταίες δημιουργίες του οίκου μέσα από διαφορετικά τοπία. Εμφανίζονται επίσης τα νεότερα ρούχα για σκι, τα διάσημα μπαούλα ταξιδιού και μερικές από τις τσάντες με την υπογραφή της Louis Vuitton, όπως οι Capucines and Coussins.

Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Augustus Punch (μια κολεκτίβα που σχηματίστηκε από τους Diesel Schwarze και Alexandra Bolton) και τη δημιουργική διεύθυνση ο Roman Coppola. Σύμφωνα με δηλώσεις του τελευταίου, «Ελπίζουμε ο θεατής να βιώσει το όραμά μας και το πνεύμα με το οποίο δημιουργήθηκε, στο οποίο συνδυάζονται οι φίλοι και η οικογένεια, η απόλαυση των δώρων, η εκτίμηση των υπέροχα κατασκευασμένων σχεδίων και αυτή η αίσθηση μαγείας που όλοι αγαπάμε στις διακοπές».

Cartier

Οι ημέρες των εορτών είναι η περίοδος που κατεξοχήν εκφράζουμε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας για τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Για την Cartier, ο ορισμός της «αγάπης» υπερβαίνει τη σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων. Το εύρος του συναισθήματος χωράει αδέρφια, συντρόφους, φίλους, ακόμη και τον εαυτό μας.

Με πρωταγωνιστές τους Ella Balinska, Troye Sivan, Willow Smith, Monica Bellucci και άλλους «φίλους του οίκου», τα αστέρια στολίζονται με τα χαρακτηριστικά κομμάτια του Cartier υπό τη μελωδία του επιτυχημένου τραγουδιού της δεκαετίας του 1970 που ερμήνευσαν οι Roger Glover και Ronnie James Dio.

Γυρισμένη σε τρεις τοποθεσίες, η κόκκινη απόχρωση για την οποία μνημονεύεται περισσότερο η Cartier θέτει τη σκηνή για τη μικρού μήκους εορταστική ταινία με τίτλο «Love Is All». Η συνεύρεση διαφορετικών ατόμων στην ταινία οδηγεί στην πεποίθηση που ευαγγελίζεται η Cartier: «Η μοναδικότητα του καθενός εμπλουτίζεται από τους άλλους». Και τελικά αυτές οι διαπροσωπικές συνδέσεις είναι που ενισχύουν τα ταλέντα μας.

Prada

Στο «A Midwinter Night's Dream», το εορταστικό βίντεο της Prada για το 2022, συναντιούνται η αφρόκρεμα της μόδας και των ταινιών. Τέσσερις ανερχόμενοι σταρ του Χόλιγουντ, η Julia Garner, η Shira Haas, ο Louis Partridge και η Taylor Russell, φορούν κομμάτια από την ειδικά σχεδιασμένη εορταστική συλλογή. Τα στρας φαίνεται να είναι το υλικό-επίκεντρο σε φορέματα, παπούτσια και τσάντες. Η λάμψη τους γίνεται εντονότερη καθώς οι πρωταγωνιστές διασχίζουν το χιονισμένο τοπίο που αποκαλύπτεται ότι είναι το Λος Άντζελες.

Η σκηνοθεσία της ταινίας ανήκει στον Glen Luchford, μακροχρόνιου συνεργάτη της Prada και το σενάριο της Mary Harron, της οποίας τα έργα περιλαμβάνουν τα «American Psycho», «The Notorious Bettie Page» και «Daliland». Αισθητή στην ταινία είναι η χρήση τεχνολογίας αιχμής, όπως το Volume (ένα εργαλείο οπτικών εφέ που χρησιμοποιήθηκε στη σειρά «The Mandalorian»), το οποίο βοήθησε στην αναβάθμιση της κινηματογραφικής εμπειρίας μεταφέροντας τον θεατή στη χειμερινή χώρα των θαυμάτων της Prada.

Gucci

Συνεχίζοντας την επιτυχία της συλλογής Aria που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος, η Gucci παρουσιάζει το «Hacker Project», τη συλλογή για την τρέχουσα εορταστική περίοδο. Οι σιλουέτες του «ομόσταυλου» οίκου Balenciaga γίνονται «Guccified» και οι σχεδιαστικοί κώδικες της Gucci εμφυσούνται παντού.

Ως μέρος μιας σειράς τεσσάρων μερών, το «Hacker Project» κάνει μια βαθιά βουτιά στις έννοιες της αυθεντικότητας και της οικειοποίησης. Οι έννοιες αυτές έχουν γίνει τελευταία θέμα συζήτησης στον κόσμο της μόδας και η Gucci με το «Hacker Project» φαίνεται να πρωτοπορεί. Σε σκηνοθεσία του Βρετανού φωτογράφου Harley Weir, η ταινία αποτυπώνει εύστοχα το πνεύμα της δημιουργικότητας, της φροντίδας και της αγάπης.