Ralph Lauren: Θα πουληθεί τελικά ο αμερικανικός οίκος μόδας στον όμιλο LVMH;

Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ετερογενών δραστηριοτήτων LVMH φημολογείται ότι εξαγοράζει τον αμερικανικό οίκο μόδας Ralph Lauren. Εάν η συμφωνία τελικά επιτευχθεί, θα πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα deal που έχουν γίνει ποτέ στον κλάδο της ένδυσης.
Ralph Lauren: Θα πουληθεί τελικά ο αμερικανικός οίκος μόδας στον όμιλο LVMH;

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό site Axio, η LVMH διεξήγαγε συζητήσεις τα τελευταία δύο χρόνια σχετικά με την πιθανή απόκτηση της Ralph Lauren. Εάν η συμφωνία προχωρήσει, θεωρείται ότι θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα deal στον κλάδο της μόδας. Μόλις πέρυσι, τον Ιανουάριο, η LVMH αγόρασε μερίδιο της Tiffany & Co., έναντι 15,8 δισ. δολαρίων.

Διαβάστε ακόμα: LVMH - Επιταχύνθηκε η ανάπτυξη των πωλήσεων στο τέλος του 2021

Ο ίδιος ο Ralph Lauren ίδρυσε την ομώνυμη φίρμα το 1967, κάνοντάς τη με τα χρόνια μία από τις κορυφαίες εταιρείες πολυτελούς μόδας στον πλανήτη. Επί του παρόντος, ο Lauren κατέχει τη θέση του Chief Creative Officer και του Executive Chairman. Σε ηλικία 82 ετών, φαίνεται ότι σκέφτεται σοβαρά πλέον την εκδοχή της διαδοχής.

Εικόνα
Στα 62 του χρόνια ο Ralph Lauren συνεχίζει να είναι Chief Creative Officer και Executive Chairman στην εταιρεία του (Πηγή: Shutterstock)

Όντας η μητρική εταιρεία μεγάλων εμπορικών σημάτων μόδας όπως οι Louis Vuitton, Dior, Celine και Fendi, η LVMH έχει σαφώς τις δυνατότητες να ηγηθεί της Ralph Lauren. Η προσθήκη του οίκου Tiffany’s στο χαρτοφυλάκιό της και η ομαλή μετάβασή του, ενίσχυσαν την εμπιστοσύνη στον γαλλικό γίγαντα πολυτελείας. Από την εξαγορά και υπό την ηγεσία του Bernard Arnault, το αμερικανικό brand πολυτελών κοσμημάτων υποβλήθηκε σε ένα σημαντικό rebranding, επιμελώς σχεδιασμένο για να προσελκύσει νεότερους αγοραστές.

Εικόνα
O Bernard Arnault, CEO του ομίλου LVMH (Πηγή: Associated Press)

Οικονομικά, η Ralph Lauren χτυπήθηκε σκληρά από την πανδημία. Tα πρόσφατα αποτελέσματα πωλήσεών της ωστόσο παρουσιάζονται βελτιωμένα καθώς η ζήτηση για ρούχα αυξάνεται σιγά σιγά με την επιστροφή της κοινωνικοποίησης.

Η φίρμα με έδρα τη Νέα Υόρκη επεκτείνει παράλληλα την απήχησή της και στο νεότερο κοινό. Πρόσφατα μάλιστα η Ralph Lauren λάνσαρε νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως η συλλογή ψηφιακών ρούχων με θέμα τις διακοπές στο metaverse, για να προσελκύσει τους ψηφιακούς νομάδες.

Σύμφωνα με άρθρο που δημοσίευσε το Forbes, συγκρίνοντας τους δείκτες αποτίμησης (EV/EBITDA, αξία επιχείρησης προς κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ) των δύο οίκων, η Ralph Laurent κινείται στο 9x ενώ η LVMH λίγο χαμηλότερα από 16x. Εάν η συμφωνία πραγματοποιηθεί, θα παγιώσει περαιτέρω τη θέση της LVMH στις ΗΠΑ.

Ο γαλλικός όμιλος έχει ήδη αρχίσει να διεισδύει σε αυτή την κρίσιμη αγορά μέσω της Tiffany, και η προσθήκη της Ralph Lauren θα επιτρέψει στην LVMH να βγει μπροστά σε δύο κρίσιμες κατηγορίες: Κοσμήματα και Μόδα. Κάτι τέτοιο θα ωθήσει τη θέση του group πιο ψηλά σε σύγκριση με ανταγωνιστές του όπως οι Kering και Richemont.