Το Château Saint-Jean, βαθιά μέσα στην καρδιά του σπιτιού της Bugatti, είναι το μέρος όπου ο ιδρυτής της φίρμας, Ettore Bugatti, συνήθιζε να δέχεται πελάτες και να γιορτάζει την παράδοση του νέου τους αυτοκινήτου με στυλ. Κατά τη διάρκεια πολλών δεκαετιών, στους φημισμένους χώρους του Molsheim έχουν πραγματοποιηθεί αμέτρητες αξέχαστες τέτοιες παραδόσεις νέων μοντέλων.
Διαβάστε ακόμα: Cristiano Ronaldo - Παρήγγειλε ρολόι 1 εκατ. δολαρίων για να ταιριάζει με την Bugatti Chiron του
Πρόσφατα, ένας από τους πιο παθιασμένους ιδιοκτήτες Bugatti επισκέφτηκε το Molsheim και έφυγε με όχι ένα αλλά οκτώ νέα μοντέλα Bugatti: ένα Chiron Super Sport 300+, ένα από τα οκτώ Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition με πιστοποίηση «La Maison Pur Sang», και έξι Bugatti Baby II σε έντονα ανοιξιάτικα χρώματα.
Η εμπειρία του Molsheim είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή παράδοση ενός αυτοκινήτου. Για τους πελάτες, είναι μια ευκαιρία να πατήσουν το ίδιο έδαφος με τον Ettore Bugatti ή να αγγίξουν και να μυρίσουν έναν αιώνα ιστορίας της φίρμας. Από την αρχή μέχρι το τέλος, η επίσκεψη είναι προσεκτικά σχεδιασμένη για να δημιουργεί προσμονή και ενθουσιασμό, οδηγώντας στο κρεσέντο της αποκάλυψης του οχήματος.
Ο ιδιοκτήτης των οκτώ νέων μοντέλων Bugatti αποτελεί απόδειξη της στοργής και της αφοσίωσης των πελατών της μάρκας που αναπτύσσονται με την πάροδο του χρόνου αλλά και της επιθυμίας τους να μοιραστούν αυτό το πάθος με τους γύρω τους.
Και τα έξι παιδιά του τυχερού ιδιοκτήτη μεταφέρθηκαν στο σπίτι της Bugatti από όλο τον κόσμο, ώστε το καθένα να βιώσει τη μαγεία του οράματος του Ettore, να εξερευνήσει το Atelier και να παρακολουθήσει πώς δημιουργούνται τα supercars της μάρκας. Εν ολίγοις, ήθελε να βιώσουν μόνοι τους τη μαγεία του Molsheim, κατανοώντας πλήρως τι σημαίνει να είσαι μέλος της οικογένειας Bugatti.
Από τους όμορφους ανακαινισμένους στάβλους, που κάποτε φιλοξενούσαν τα αγαπημένα άλογα του Ettore Bugatti, μέχρι το περίπλοκα κατασκευασμένο Orangery, ο ιδιοκτήτης και η οικογένειά του ξεναγήθηκαν στους χώρους του Chateau. Μπήκαν από μια ανεπιτήδευτη πόρτα σε ένα δωμάτιο γεμάτο ανεκτίμητα οχήματα Bugatti, συμπεριλαμβανομένου των θρυλικών αγωνιστικών Type 41 Royale και Type 35, πριν οδηγηθούν στο νέο υπερσύγχρονο Atelier όπου όλα τα σύγχρονα οχήματα Bugatti κατασκευάζονται σχολαστικά στο χέρι.
Μια καλά σχεδιασμένη έκπληξη
Στο τέλος της περιοδείας, ήρθε η ώρα για τα μεγάλα αποκαλυπτήρια – με μια ιδιαίτερη έκπληξη. Κατά τη διάρκεια πολλών ετών ιδιοκτησίας μοντέλων της Bugatti, ο συγκεκριμένος πελάτης είχε αναπτύξει φιλικές σχέσεις με τον οδηγό δοκιμών της Bugatti, Andy Wallace. Έτσι, η ομάδα επινόησε μια ξεχωριστή στιγμή για να τον επανενώσει με τον Andy αυτή τη σημαντική μέρα.
Με τα οκτώ μοντέλα παρατεταγμένα με ακρίβεια χιλιοστού μπροστά στα σκαλιά που οδηγούν στο θρυλικό Chateau – ένα σπίτι γεμάτο από ανεκτίμητα αντικείμενα Bugatti – το Chiron Super Sport 300+ βρισκόταν κάτω από ένα μεταξωτό κάλυμμα.
Με το πρόσχημα της δοκιμής μιας νέας τεχνολογίας εκκίνησης που ενεργοποιείται φωνητικά, το αυτοκίνητο «ζωντάνεψε» φαινομενικά, ενώ στην πραγματικότητα ήταν ο Andy Wallace που καθόταν μέσα και πάτησε το κουμπί «Engine» στο τιμόνι, πυροδοτώντας τον προηγμένο κινητήρα 8,0 λίτρων W16. Ταυτόχρονα αφαιρέθηκε το μεταξωτό κάλυμμα και το μυστικό αποκαλύφθηκε.
Τα δύο κορυφαία supercars
Το Chiron Super Sport 300+ τράβηξε την παγκόσμια προσοχή το 2019, όταν έγινε το πρώτο αυτοκίνητο σειράς παραγωγής που ξεπέρασε το φαινομενικά απρόσιτο φράγμα των 483 χλμ./ώρα, πετυχαίνοντας τελική ταχύτητα 490,48 χλμ./ώρα στα χέρια του ίδιου του Andy Wallace. Τα μοντέλα Chiron Super Sport 300+ των πελατών εμπνέονται από αυτό το ρεκόρ, με μόνο 30 εξαιρετικά αποκλειστικές μονάδες του μοντέλου να έχουν κατασκευαστεί και οι οποίες είναι όλες πλέον πουλημένες.
Το Chiron Super Sport 300+ αποτελεί το πιο πρόσφατο μοντέλο σε μια σειρά εξαιρετικών Bugatti που καταρρίπτουν ρεκόρ, με επικεφαλής το Veyron World Record Edition και το Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition. Το τελευταίο έγινε το ταχύτερο ανοιχτό αυτοκίνητο στον κόσμο το 2013, φτάνοντας τη μέγιστη ταχύτητα των 408,84 χλμ./ώρα με μια προηγμένη έκδοση 1.200 ίππων του θρυλικού τετραπλού υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα W16 8,0 λίτρων της Bugatti.
Μόνο 8 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν και παραδόθηκαν με το μοντέλο του συγκεκριμένου ιδιοκτήτη να συνοδεύεται από επίσημη πιστοποίηση «La Maison Pur Sang». Με το αυτοκίνητο που προστέθηκε πλέον στη συλλογή του, παράλληλα με το Chiron Super Sport 300+, ο μυστηριώδης ιδιοκτήτης ολοκλήρωσε τη σειρά των αληθινών θρύλων ταχύτητας.
Λειτουργώντας αποκλειστικά στα κεντρικά γραφεία στο Molsheim, το πρόγραμμα πιστοποίησης «La Maison Pur Sang» επαληθεύει την αυθεντικότητα μοντέλων όλων των ηλικιών από τη λαμπρή ιστορία της μάρκας. Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης στους πελάτες και τους συλλέκτες ένα ευρύ φάσμα επιλογών αποκατάστασης και αναδιαμόρφωσης.
Έξι Bugatti Baby II για τα παιδιά
Έτοιμα για παράδοση μαζί με το Chiron Super Sport 300+ και την Veyron Grand Sport Vitesse World Record Edition ήταν έξι ειδικά κατασκευασμένα μοντέλα Bugatti Baby II –κάθε μονάδα επιμελημένη προσεκτικά για κάθε παιδί του ιδιοκτήτη. Σε κίτρινο, κόκκινο, μπλε, πράσινο, λευκό και πορτοκαλί χρώματα, τα μοντέλα παρατάχθηκαν έξω από το Château Saint-Jean σχηματίζοντας ένα εκπληκτικό θέαμα.
Για να γιορτάσει την 110η επέτειο της μάρκας το 2019, η Bugatti συνεργάστηκε με την The Little Car Company για να αναπτύξει μια σύγχρονη έκδοση του αρχικού μοντέλου Bugatti Baby. Το 1926, ο Ettore Bugatti δημιούργησε ένα μισής κλίμακας Type 35 για τον γιο του Roland, ωστόσο το ενδιαφέρον που προκάλεσε στους πελάτες του ανάγκασε τον Ettore να βάλει το όχημα σε παραγωγή.
Περιορισμένο σε 500 μονάδες –σύμφωνα με τους αρχικούς αριθμούς παραγωγής – το Baby II είναι μια ηλεκτρική μετενσάρκωση του προπάτορά του σε κλίμακα 75%. Κάθε εξάρτημα του Baby II είναι σχολαστικά κατασκευασμένο με την ίδια ποιότητα με τα αδέρφια του της πλήρους κλίμακας, που τροφοδοτούνται από έναν κινητήρα W16.
Το Baby II έχει σχεδιαστεί για να το απολαμβάνει κάθε γενιά οπαδών της οδήγησης. Κάθε μοντέλο διαθέτει επιλογές μπαταρίας μικρής και μεγάλης εμβέλειας, με αυτονομία έως και 50 χλμ. (ανάλογα με το στυλ οδήγησης) και τελική ταχύτητα 67 χλμ./ώρα.
Η έκταση του Château Saint-Jean παρείχε το τέλειο περιβάλλον για τους νέους ιδιοκτήτες -μικρούς και μεγάλους- να εξοικειωθούν κάνοντας μια μικρή βόλτα με τα νέα τους Bugatti: τα παιδιά με τα ατομικά τους Bugatti Baby II και ο πατέρας με το Veyron Grand Sport Vitesse.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Bugatti Baby II, μπορείτε να επισκεφθείτε την αντίστοιχη ιστοσελίδα της Bugatti, ενώ για την εμπειρία στο Molsheim μπορείτε να διαβάσετε σχετικά κάνοντας κλικ εδώ.