Με ιστορία που ξεκινά κάπου στο τέλος του 1800, οι μοτοσικλέτες της Norton Motorcycle Company ήταν κάποτε υπολογίσιμη δύναμη στους αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού υψηλού επιπέδου. Τα αγωνιστικά δίτροχα της εταιρείας έφεραν στις προθήκες της πέντε τρόπαια στα 350cc και επτά στα 500cc στο Isle of Man Tourist Trophy, μεταξύ 1949 και 1961.
Διαβάστε ακόμα: Brough Superior AMB 001 - Η πρώτη μοτοσικλέτα της Aston Martin είναι επιτέλους πραγματικότητα
Και ενώ έχουν περάσει μόλις 60 χρόνια από την τελευταία νίκη της Norton στο TT, η ανανεωμένη βρετανική φίρμα προσπαθεί τώρα να αποκαταστήσει την κυριαρχία της στο Mountain Course με το ντεμπούτο ενός πλήρως ανασχεδιασμένου V4SV superbike.
Στην καρδιά του V4SV βρίσκεται ένας σχεδιασμένος εξολοκλήρου εντός εταιρείας υγρόψυκτος κινητήρας 1.200cc 70° V4, με έκκεντρα που κινούνται με αλυσίδα, ένα πλήρες σύστημα drive-by-wire, βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου, μια σειρά από ρυθμίσεις κινητήρα ( Wet, Road, and Sport) και ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, εξοπλισμένο με IMU έξι αξόνων, ευαίσθητο στις κλίσεις.
The Isle of Man TT is where the V4SV was imagined, the road is where it was born.
Norton has an unrivalled racing heritage; we won the first ever TT in 1907 and now we bring you the ultimate British superbike for the road – The #NortonV4SV. pic.twitter.com/7O60JXX2YT
— Norton Motorcycles (@Norton_Moto) June 15, 2022
Συνδυασμένος με συμπλέκτη τύπου V διπλής κατεύθυνσης, ο V4 1,2 λίτρων αποδίδει 185 ίππους. Με καταβολές από σύγχρονες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες IoM TT, το V4SV είναι «χτισμένο» γύρω από ένα σωληνοειδές πλαίσιο αλουμινίου, συγκολλημένο και γυαλισμένο στο χέρι. Η γεωμετρία του πλαισίου μπορεί επίσης να ρυθμιστεί χειροκίνητα, με δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας κλίσης της μοτοσικλέτας, της μετατόπισης του τιμονιού και της περιστροφής του ψαλιδιού.
Με ξηρό βάρος 193 κιλά, η μοτοσικλέτα φοράει ένα πλήρες «κοστούμι» από ανθρακονήματα, ενώ ο υπόλοιπος εξοπλισμός στο superbike είναι όλος κατηγορίας GP: ζάντες BST από ανθρακονήματα, κορυφαίες δαγκάνες φρένων Brembo Monobloc, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Öhlins NIX30 και μονοσόκ πίσω ανάρτηση TTXGP που έχουν ρυθμιστεί ειδικά για το V4SV.
Άλλα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου superbike της Norton περιλαμβάνουν σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί με ηλεκτρονικό κλείδωμα τιμονιού, έγχρωμη οθόνη TFT 6 ιντσών, ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας, φωτισμός LED και ντεπόζιτο καυσίμου 15 λίτρων από ανθρακονήματα, ενισχυμένο με Kevlar, που στεγάζεται κάτω από το κάθισμα.
🚨 @Norton_Moto has launched a new V4SV!
🔘 1200cc, 72-degree V4
🔘 185bhp & 125Nm of torque
🔘 Quick shift & auto blipper system
🔘 Lean-angle sensitive traction-control
🔘 Three rider modesThe £44,000 V4SV will also be built in the new Solihull factory.#NortonV4SV pic.twitter.com/cQI3BMR5Im
— Carole Nash Insidebikes (@carolenashbikes) June 15, 2022
Το V4SV, το μόνο βρετανικής σχεδίασης και κατασκευής superbike που διατίθεται αυτή τη στιγμή, παράγεται στα ολοκαίνουργια κεντρικά γραφεία πολλών εκατ. δολαρίων της Norton στο Solihull.
Σε χρωματικές επιλογές Carbon ή Manx Silver, το Norton V4SV Superbike 2023 είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία τώρα, με τιμή που ξεκινά από 44.000 στερλίνες (51.200 ευρώ περίπου). Η Norton παράγει επίσης μια έκδοση προδιαγραφών Manx με εξαρτήματα χαμηλότερης ποιότητας και πιο προσιτή τιμή.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το V4SV Superbike αλλά και παραγγελίες μπορείτε να επισκεφθείτε την αντίστοιχη ιστοσελίδα της Norton.