Ο virtual κόσμος της Πάρις Χίλτον «μπαίνει» μέσα στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας gaming «The Sandbox» και παρουσιάζει μια σειρά από εικονικά πάρτυ και ψηφιακά αγαθά.
Από ρούχα μέχρι NFTs, η διάσημη κληρονόμος και επιχειρηματίας ανακοίνωσε πως η εταιρεία της 11:11 Media θα λανσάρει έναν χώρο εντός της πλατφόρμας gaming, μέσα από την οποία θα μπορεί επίσης να αλληλεπιδρά με τους θαυμαστές της. Μέσα στα σχέδια της βρίσκεται η πώληση των δικών της NFTs και η οργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων, όπως πάρτυ στην ταράτσα της - virtual - έπαυλης της στο Μαλιμπού.
«Θέλουμε να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να αγοράσουν μια φόρμα [του brand] και ταυτόχρονα να μπορούν να αγοράσουν μια ψηφιακή εκδοχή του ρούχου, για να το φορέσει το avatar τους» δήλωσε η Πάρις Χίλτον στο CNBC.
Διαβάστε επίσης: Η Μπέλα Χαντίντ παρουσιάζει τη CY- B3LLA: Μια συλλογή 11.111 NFT με τρισδιάστατες απεικονίσεις του σώματός της
Η πλατφόρμα «The Sandbox» μετράει περισσότερες από 300 υπάρχουσες συνεργασίες μέχρι στιγμής, μεταξύ των οποίων εταιρείες όπως η Warner Music Group και η Ubisoft και celebrities όπως ο Snoop Dogg και ο Steve Aoki, ενώ εκεί μπορεί να βρει κανείς brand όπως η The Smurfs και η Adidas.
Η πρώτη κίνηση της Πάρις Χίλτον στο metaverse ήταν όταν «έχτισε» το Paris Hilton World μέσα στην πλατφόρμα Roblox το 2021, ενώ η ίδια έχει δηλώσει πως έχει επενδύσει σε κρυπτονομίσματα από το 2016.