Από τους νέους αγώνες στο Μαϊάμι και το Λας Βέγκας μέχρι την επιτυχία της σειράς «Drive to Survive» στο Netflix και τη νέα συμφωνία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με το ESPN για τη μετάδοση των Grand Prix, η Formula 1 εκρήγνυται στις ΗΠΑ. Ίσως λοιπόν να μην υπήρχε για το σπορ πιο ιδανική στιγμή ώστε να ενωθεί με ένα από τα αγαπημένα ουίσκι της Αμερικής: το Jack Daniel’s.
Διαβάστε ακόμα: Στη Formula 1 μπαίνει η Audi από το 2026
Η εταιρεία του εμβληματικού μπέρμπον ανακοίνωσε τη συνεργασία με την ομάδα F1 της McLaren. Η επίσημη σχέση τους θα ξεκινήσει το επόμενο έτος, με το logo Old No. 7 κολλημένο ακριβώς στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, καθώς και στις αγωνιστικές στολές των οδηγών και στα κράνη του πληρώματος.
We’re proud to announce that Jack Daniel’s will be an Official Partner of the @McLarenF1 Team beginning in 2023 🏎
We hope you’ll join us in celebrating this exciting new partnership and in cheering on the McLaren Racing team! pic.twitter.com/ELJyiY7OuR
— Jack Daniel's (@JackDaniels_US) September 13, 2022
Ενώ εκ πρώτοις, το Jack Daniel's μπορεί να φαίνεται ότι ταιριάζει περισσότερο με την κορυφαία σειρά αγώνων NASCAR της Αμερικής, η διοργάνωση σε σύγκριση με τη Formula κινείται σε διαφορετικές κατευθύνσεις όσον αφορά τη δημοτικότητα.
Ενώ η NASCAR εξακολουθεί να έχει μεγαλύτερες βαθμολογίες για κάθε αγώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, την τελευταία δεκαετία έχει δει μια πτώση 47% στην τηλεθέαση για τον σημαντικότερο αγώνα της, τον Daytona 500. Αντιθέτως, η F1 έχει σημειώσει αύξηση 53% στους θεατές στο 2022 σε σύγκριση με το 2021.
McLaren Racing announces a new multi-year partnership with Jack Daniel’s Tennessee Whiskey as an Official Partner of the McLaren Formula 1 Team from 2023.
Welcome to the team, @JackDaniels_US. 🤝
— McLaren (@McLarenF1) September 13, 2022
Και ενώ το Jack Daniel's είναι ήδη το ουίσκι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, η φίρμα βλέπει τη F1 ως έναν τρόπο να αυξήσει την παγκόσμια απήχησή της στο μάρκετινγκ και να προσελκύσει ένα νεότερο κοινό στο προϊόν της.
«Ως επωνυμία, επιδιώκουμε να παραμείνουμε σχετικοί με την επόμενη γενιά καταναλωτών και πάντα αναζητούμε σχετικές πλατφόρμες για να συνεργαστούμε. Επομένως η McLaren και η F1 παρουσιάζουν μια απολύτως λαμπρή και ασυναγώνιστη παγκόσμια πλατφόρμα για να ενισχύσουμε πραγματικά την παρουσία του Jack Daniel's» δήλωσε στο Sports Business Journa η παγκόσμια διευθύνουσα σύμβουλος του Jack Daniel's, Sophia Angelis.
«Φυσικά, η F1 έρχεται με μια βάση θαυμαστών που είναι σε παγκόσμια βάση, ώστε από μόνη της να είναι πραγματικά ελκυστική και χάρη στο «Drive to Survive» του Netflix, έχει προσελκύσει ένα νεότερο και πιο διαφορετικό κοινό δημιουργώντας απίστευτη δυναμική» συμπληρώνει.
Όσο για την επόμενη σεζόν του «Drive to Survive», πιθανότατα δεν θα έχει κάποια πλοκή που να βασίζεται στη νέα συμφωνία, όπως για παράδειγμα έγινε με την αποτυχημένη χορηγία ενεργειακών ποτών της Haas το 2019, η οποία προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση στην αγωνιζόμενη ομάδα της σειράς.
Το μεγαλύτερο μέρος του δράματος γύρω από τη McLaren πιθανότατα θα περιλαμβάνει την ίντριγκα της αναγκαστικής απομάκρυνσης του αγαπημένου οδηγού Daniel Ricciardo. Θα πρέπει να είμαστε ωστόσο σε αναμονή για να δούμε πότε θα κάνει ντεμπούτο η νέα σεζόν του χρόνου.