Τζόνι Ντεπ: Συμφωνία 20 εκατ. με τον Dior για το Sauvage - Η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στον τομέα ανδρικών αρωμάτων

Ο Τζόνι Ντεπ επιστρέφει ως κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας του αρώματος Dior Sauvage. Το τριετές συμβόλαιό του με τον οίκο μόδας ξεπερνά τα 20 εκατ. δολάρια και αποτελεί τη μεγαλύτερη συμφωνία που έγινε ποτέ στον τομέα ανδρικών αρωμάτων.
Τζόνι Ντεπ: Συμφωνία 20 εκατ. με τον Dior για το Sauvage - Η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στον τομέα ανδρικών αρωμάτων

Όταν ο Τζόνι Ντεπ ήρθε αντιμέτωπος με την τρικυμία των δημοσίων σχέσεων που προκάλεσε η δικαστική μάχη με την πρώην σύζυγό του Άμπερ Χερντ, ο Dior, o πολυτελής οίκος μόδας και γίγαντας των καλλυντικών, στάθηκε στο πλευρό του. Τώρα, έρχεται να επισφραγίσει την πίστη του στον σταρ του Χόλιγουντ υπογράφοντας μαζί του τη μεγαλύτερη συμφωνία που έγινε ποτέ στον τομέα ανδρικών αρωμάτων.

Διαβάστε ακόμα: No.1 Imperial Majesty: Γιατί το πιο ακριβό ανδρικό άρωμα στον κόσμο κοστίζει 400.000 ευρώ

Σύμφωνα με πηγές του Variety, η τριετής συμφωνία ξεπερνά τα 20 εκατ. δολάρια, κάτι που επισκιάζει εκείνη των 12 εκατ. δολαρίων με τον Ρόμπερτ Πάτινσον ως εκπροσώπου του Dior Homme ή της συμφωνίας ύψους 7 εκατ. δολαρίων του Μπραντ Πιτ για την προώθηση του Chanel No. 5.

Σύμφωνα με στελέχη της βιομηχανίας αρωμάτων, οι περισσότεροι διάσημοι πρεσβευτές αρωμάτων δεν αποκομίζουν περισσότερα από 2 έως 4 εκατ. δολάρια ετησίως, όπως ο Κρις Πάιν, του οποίου η συμφωνία με την Armani αποτιμάται στα 4 εκατ. δολάρια ετησίως για τρία χρόνια.

Ο σταρ των «Πειρατών της Καραϊβικής» αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια του αρώματος Dior Sauvage από το 2015. Η εταιρεία αντιμετώπισε πίεση να εγκαταλείψει τον Ντεπ, έπειτα από την καταδικαστική απόφαση βρετανικού δικαστηρίου στην αγωγή του για συκοφαντική δυσφήμιση το 2020 κατά της The Sun, λόγω του χαρακτηρισμού του ως «βίαιου συζύγου» στη σχέση του με τη Χερντ.

Ωστόσο, η εικόνα του Ντεπ βελτιώθηκε δραματικά πέρυσι, μετά τη δικαίωσή του στην πολύκροτη υπόθεση συκοφαντικής δυσφήμισης κατά της πρώην συζύγου του και οι πωλήσεις του Dior Sauvage εκτοξεύτηκαν στα ύψη, με τον Μπερνάρ Αρνό, CEO της μητρικής εταιρείας του Dior, LVMH, να θεωρεί την «εικόνα του Τζόνι Ντεπ» ως έναν από τους κύριους λόγους για τους οποίους το άρωμα σημείωσε «αξιοσημείωτη επιτυχία».

Η νέα συμφωνία του Ντεπ με τον οίκο Dior συμπίπτει με μια υψηλού προφίλ εμφάνιση του ηθοποιού στο επερχόμενο Φεστιβάλ Καννών, όπου θα είναι έτοιμος για την παγκόσμια πρεμιέρα του ιστορικού δράματος «Jeanne du Barry» στις 16 Μαΐου, στο οποίο υποδύεται τον βασιλιά Λουδοβίκο 15o.

Αναμένεται επίσης να παρευρεθεί σε δείπνο του Dior στις 17 Μαΐου πριν μεταβεί στο Λονδίνο την επόμενη μέρα για να λάβει μέρος σε αφιέρωμα στον κιθαρίστα Τζεφ Μπεκ που πέθανε πρόσφατα, όπου θα εμφανιστεί μαζί με τον Έρικ Κλάπτον και τον Ροντ Στιούαρτ.

Εικόνα

Στις Κάννες θα ξεκινήσει επίσης η διάθεση των δικαιωμάτων της πρώτης σκηνοθετικής προσπάθειας του Ντεπ εδώ και 25 χρόνια. Η ταινία, με τίτλο «Modi», επικεντρώνεται στη ζωή του Ιταλού καλλιτέχνη Αμεντέο Μοντιλιάνι (τον υποδύεται ο ηθοποιός Ρικάρντο Σκαμάρτσιο) με ένα καστ που περιλαμβάνει επίσης τον Αλ Πατσίνο.