Στις αρχές του 2020, η Triumph Motorcycles ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία της με την ινδική μάρκα Bajaj, αντικείμενο της οποίας ήταν η από κοινού ανάπτυξη μιας σειράς μοτοσικλετών 200cc έως 750cc, συμπεριλαμβανομένων αρκετών νέων μικρού έως μεσαίου μεγέθους μοντέλων Triumph. Έπειτα από σχεδόν τρεισήμισι χρόνια αναμονής, η βρετανική εταιρεία αποκάλυψε επιτέλους την πρώτη από τις μοτοσικλέτες που γεννήθηκε από αυτήν την κοινή προσπάθεια, παρουσιάζοντας το ολοκαίνουργιο Triumph Scrambler 400 X.
Διαβάστε ακόμα: Honda E:Dax Concept - Το εμβληματικό Dax της Honda επαναπροσδιορίζεται ως μια μίνι ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά Modern Classics της εταιρείας, το Scrambler 400 X διαθέτει ένα εντελώς νέο design, αν και δανείζεται στοιχεία από τα υπάρχοντα μοντέλα της Triumph, και πιο συγκεκριμένα, το Scrambler 900, με το οποίο μοιράζεται ένα κλασικό ντεπόζιτο Bonneville και μια αναβαθμισμένη διπλή σέλα.
Αποπνέοντας μια αναμφισβήτητη ρετρό επιρροή που είναι επίσης εμπνευσμένη από το vintage μοντέλο ερήμου και τους αγώνες ISDT/ISDE, ολόκληρη η μοτοσικλέτα είναι κατασκευασμένη γύρω από ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό πλαίσιο περιμετρικής ράχης, κατασκευασμένο από σωληνωτό ατσάλι το οποίο συνδυάζεται με ένα εύκολα αφαιρούμενο πίσω υποπλαίσιο και ένα περιστρεφόμενο βραχίονα διπλής όψεως από χυτό αλουμίνιο.
Αυτός ο σκελετός έχει επίσης συνδυαστεί με ένα πίσω μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και ένα πιρούνι USD με μεγάλο έμβολο 43 mm. Φιλικό για δύο αναβάτες, το Scrambler κινείται σε ένα σετ τροχών από αλουμίνιο 19 ιντσών εμπρός, 17 ιντσών πίσω με ακτίνες, που είναι εξοπλισμένο με φρένα τεσσάρων σημείων και ελαστικά Metzeler Karoo Street.
Στις υπόλοιπες λεπτομέρειες, η μοτοσικλέτα διαθέτει ράβδους τύπου scrambler, πίσω σχάρα αποσκευών, ελαστικά προστατευτικά για τα γόνατα στο ρεζερβουάρ και αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών.
Στην καρδιά της μοτοσiκλέτας βρίσκεται η ολοκαίνουργια πλατφόρμα κινητήρα TR της Triumph -ένας τετραβάλβιδος DOHC υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 398cc που διαθέτει μαύρα περιβλήματα με ματ επίστρωση, κιβώτιο έξι ταχυτήτων, εργοστασιακή πλάκα ολίσθησης και κορυφαία για την κατηγορία ισχύ 39,5 ίππων.
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μοντέλο μικρού κυβισμού, το Scrambler 400 X έρχεται φορτωμένο με μια σειρά από high-end χαρακτηριστικά που συνήθως προορίζονται για ακριβότερα, μεγαλύτερα μοντέλα, όπως σύστημα γκαζιού ride-by-wire για επιτάχυνση χωρίς απώλειες, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα αλλαγής, ABS διπλού καναλιού. συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής, σύστημα ακινητοποίησης και πλήρη φωτισμό πλήρως LED.
Εκτός από μια άνετη όρθια θέση οδήγησης, το Scrambler 400 X διαθέτει επίσης μικρό βάρος 179 κιλών και ύψος σέλας 83,5 εκατοστών. Φυσικά, συνοδεύεται με περισσότερα από δύο δωδεκάδες προαιρετικά εργοστασιακά αξεσουάρ και πρόσθετα, ενώ διαθέτει επίσης κορυφαία διαστήματα σέρβις 15.000 χλμ. και διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων.
Επιπλέον, παράλληλα με το Scrambler 400 X, η Triumph κυκλοφόρησε επίσης το ολοκαίνουργιο Speed 400 που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα 398cc και είναι ουσιαστικά μια μικρότερη έκδοση μεγέθους του Triumph's Speed Twin με περίπου το μισό κυβισμό και κυλίνδρους.
Το 2024 Triumph Scrambler 400 X (και το Speed 400) έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις αντιπροσωπείες στην Ινδία τον επόμενο μήνα, ενώ άλλες μεγάλες αγορές θα δουν τη νέα μοτοσικλέτα να κυκλοφορεί σε εκθεσιακούς χώρους το 1ο τρίμηνο του 2024. Η Triumph δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την προτεινόμενη τιμή κατασκευαστή, αν και σύμφωνα με την εταιρεία το ύψος της θα είναι «ανταγωνιστικό».
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον ελληνικό ιστότοπο της Triumph Motorcycles.